Ook zwanger

Hallo allemaal,

ben ook zwanger en 18-02-09 uitgerekend. Heb een zoon van 7 en een dochtertje
van 1 1/2 en dit wordt dus ons 3e kindje.
Ben er allemaal nog erg onzeker over, heb voor mijn dochtertje 2 miskramen gehad, vreselijk.
Hier op het forum word je er ook wel weer erg mee geconfronteerd, het komt gewoon echt heel vaak voor.
Volgende week donderdag krijg ik een echo en vrijdag voor het eerst naar de vk, ben heel benieuwd.
O ja, ik ben 35 jaar en waar ik vandaan kom dat houd ik nog even voor me, woon wel errug dicht in de buurt van een paar van jullie.
Het geslacht willen we niet weten, moet een verrassing blijven, als het maar gezond is, toch?
Hoop dat iemand me in die lijst wil zetten, ben namelijk niet bijzonder handig in dat soort zaken.

Fijne avond allemaal.

Hoi,

Leuk om je berichtje te lezen.
Ik ben namelijk ook zwanger van de derde en uitgerekend op 18-2-2009.
Ik het een zoon van 4,5 en een dochter van 2,5.
Vind deze zwangerschap spannender dan de eerste twee. Je weet wat je hebt en dat het gezond is, dit is nu nog zo onzeker en onwerkelijk...
Heb vorige week enorme buikpijn gehad, mocht gelukkig gelijk naar het ziekenhuis voor een echo. Daar klopte een prachtig hartje, maar er werd wel gelijk bijverteld dat dit geen garantie op goede afloop is. Weg zekerheid....
1 augustus gaan we voor de officiele echo, dan kunnen we hopenlijk opgelucht ademhalen en echt genieten.
Heb jij al een echo gehad en ben je al langs de vk geweest?

Groetjes

Terug
Bovenaan