ook zwanger

hee hee dames,

kom er net achter dat er een forum is voor zwanger van de zelfde maand.

ik ben nu 25 en voor de eerste keer zwanger. ben 9 juni uit gerekend en kan niet wachten.

woon samen met mijn vriend 29 in Dordrecht. hij roept al jaren dat die voor zijn 30ste vader wil worden en dat gaan lukken ook

tot snel weer
Talli

Geweldig! Gefeliciteerd en welkom op het forum... Klets gezellig mee misschien leuk om even de laatste paar bladzijden terug te lezen dan ben je een beetje op de hoogte van wat ons bezig houd momenteel...
Hoe voel je je zelf trouwens? En al bijna de 20 weken echo zeker??? Spannend hoor.Weet je wat het gaat worden? of blijft het een verassing tot het einde....
Tot horens!

Liefs.

Goedemiddag!
ik kreeg net de nieuwsbrief met de melding dat er mamaclubs per maand zijn! leuk!
Ik ben 36, zwanger van de tweede en uitgerekend op 18 juni (de verjaardag van mijn man)
Dit is de tijd van inschrijven voor pufcursussen geloof ik ;-)
Over 2 weken hebben we de 20 weken echo... spannend!!!
Willen jullie eigenlijk van tevoren weten of het een jongetje of meisje wordt? en waarom?

X Esther

Hoi Ester... het is handig om een eigen berichtje (nieuw Topic) te openen... haha geeft niks hoor om je berichtje hier te plaatsen, maar je krijgt gerichtere reacties als je een eigen topic hebt... die komt dan met de titel die je invult (bijvoorbeeld even voorstellen of ook ik ben ook in jiuni uitgerekend, noem maar iets... ) in de lijst te staan en mensen kunnen dan reageren op de manier zoals jij nu bij het berichtje hier gedaan hebt;)

Succes!

Hoi hoi!
gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! leuk dat je mee komt kletsen!
wij hebben dezelfde leeftijden, ik ben ook 25 en mijn man 29. We hebben wel een verschil, mijn man had nooit verwacht voor zn 30e kinderen te willen en nu is de tweede al onderweg.. haha..
Niet dat je nu denkt dat het ongelukjes zijn, totaal niet hoor! maar hij was er gewoon eerder aan toe dan dat ie verwacht had.

Jeetje! We zijn een weekendje weggeweest en er zijn al een paar nieuwe juni-mama's!!
Gezellig!!
Welkom en leuk dat je partner toch voor z'n 30e pap wordt! Gefeliciteerd allebei :)

Terug
Bovenaan