ook zwanger

Hoi meiden

Ook hier een nieuwe zwangere.. uitgerekend ws rond 08-08-2012 maar aangezien er nog geen aug forum is kom ik hier! Heb vorige week een test gedaan en die was gelukkig positief! Zijn voor de 3e ruim 18 maanden bezig geweest ( medisch circuit) en helaas al 2 keer een mk gehad. Voor de mijn oudste dochter ook al een keer een mk! Dus ja het blijft even spannend!! 23 dec mag ik voor het eerst bij de gyn komen voor een echo!!

Groetjes
.
 
hoi

ik had ook vorige week een test gedaan en hij was positief maar dit is mijn eerste zwangerschap dus nog erg onzeker van wat je allemaal wel en niet mag en schrok dat ik een gevoel had dat ik ongesteld moest worden maar dat hoorden er gelukkig allemaal bij.
ik ben 3 8 2012 uitgerekend en ik mag 27 december voor het eerst naar de verloskundige. het is zeker erg spannend hoop dat deze maand heel snel voorbij vliegt

groetjes kim
 
van harte gefeliciteerd van een bijna mama ,,, er komen voor jullie nog een paar onzekere weekjes maar als je die eenmaal voor bij bent lekker genieten ,,,, ik hoop dat het december forum snel weg is :d dan ben ik namelijk klaar:d

heel veel shop en koop plezier allemaal
 
hoi dames,

Weer een nieuwe mama2B hier ;-)
heb afgelopen dinsdag getest met testje van trekpleister (2 voor 5 euro), meteen hartstikke positief (terwijl ik dacht pas uiterlijk a.s. maandag ongesteld te moeten worden, als ik uitging van vorige lange cyclus van 35 dagen), en vandaag predictor test gedaan, weer overduidelijk positief.. beide testvarianten dus prima gewerkt. Spannend hoor, ik ben voor 1e keer zwanger! Ga maandag nog 1 keer testen, en dan bellen met verloskundige voor 1e afspraak vor echo over aantal weken, of moet je eerst nog langs huisarts? Hoe werkt dit dames?
 
ja ik loop bij de gyn dus daar bel ik dan altijd na! Maar vlgns mij kun je gewoon contact opnemen met een vk en hoef je niet langs je huisarts!!

Mss leuk om ook bij de augustus club te komen onder de mamaclubs??
 
Terug
Bovenaan