Ook zwanger!

Hallo allemaal! Ik ben ook zwanger! Net over de 5 weken en uitgerekend op 26 september. Dit is mijn tweede zwangerschap en ik vind het heel spannend, want van mijn eerste beviel ik al na 28 weken. Ik heb nog niet al jullie intros doorgelezen, maar zijn er meer mama's van tweede kindjes? Misschien mama's die eerder complicaties hebben meegemaakt?

Groetjes, Kaatje

Hey Kaatje,

Van harte meid! Wat leuk en spannend weer!
Ik ben Charlotte en ook zwanger van de 2e. Heb met de bevalling geen complicaties gehad maar wel vanaf de 18e week erge last van mijn bekken gehad, dus ben nu al onder behandeling zodat ik die hel deze keer niet door hoef.
Jeetje met 28wkn bevallen, zal enorme impact hebben deze zwangerschap. Weten ze een oorzaak en is alles goedgekomen?

Groetjes

Hoi Kaatje,

Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het spannend is vanwege de vorige keer. Ik ben ook zwanger van de tweede en had tijdens m´n eerste zwangerschap zwangerschapsdiabetes. Hierdoor ben ik voortijdig ingeleid. Ook lag m´n kleine in stuit en hebben ze hem drie keer uitwendig gedraaid. Pas bij de laatste keer bleef hij goed liggen, maar bij de bevalling bleek dat hij er toch niet helemaal lekker voor lag en niet kon indalen. Vandaar een keizersnede.
Verder had ik eigenlijk geen complicaties. Geniet van je zwangerschap!!

liefs

Hoi Kaatje

Ik ben ook zwanger van de tweede. Maar heb geen complicaties gehad. Heb een super zwangerschap gehad en een super bevalling. Hopelijk gaat deze ook goed, maar ja, dat is geen garantie.

Hoi Kaatje,

hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap,geniet ervan.
Ik ben ook in verwachting van mijn tweede kindje bij de eerste zwangerschap had ik erge last van bekkeninstabiliteit,hoop dat dat deze keer mee gaat vallen maar dat is even afwachten.
vorige keer had ik er last van vanaf week 16.wel fysio gehad maar had niet zo heel veel zin.

ik weet dat ik er nu alerter op ben.
Hoe kwam het dat je met 28 wkn al bevallen bent had je zwangerschapsvergiftiging????

liefs Rian

Terug
Bovenaan