ook zwanger

ik had me aangemeld bij zwanger zijn topic.
maar ik ben zwanger en ongeveer eind april uitgeteld als alles goed gaat.
dit wordt onze eerste baby ik vind het nu al erg spannend.
wat gaat er gebeuren, wat kun je verwachten in je zwangerschap.
ik mag nu nog van geluk spreken ik heb nog nergens last van. behalve wat vermoeiender maar dat was ik van mezelf al altijd geweest.
18 sept eerste afspraak met vk dan ben ik 9+2 ik ben benieuwd.

Gefeliciteerd! Kan me helemaal voorstellen dat je het spannend vind, ben nu zwanger van de 3e en vind het ook nog spannend. Dat veranderd volgens mij niet! Als je wat wil weten dan moet je maar vragen hoor, we helpen je graag!

Gefeliciteerd!! ik ben ook zwanger van de eerste, vind het ook zo ontzettend spannend. 18 sept heb ik me 2de afspraak bij de VK de eerste was afgelopen dinsdag, ik ben nu al ruim 8 weken. op 1 april uit gerekend

ik heb een vriendin die is verloskundige dus kon vandaag al even een echo maken.
maar ik ben net krap 6 weken zwanger.
dus ze kon niet veel zien dan alleen dat de baarmoeder mooi verdikt was.
dus ik hoop dat het allemaal goed komt.
18 september heb ik mijn eerste echte afspraak bij de verloskundige dus ik denk dat ik dan wel wat kan zien.
dan ben ik ook ong 9 weken zwanger.
het is nu even spannend.

gefeliciteerd!
het is mijn tweede zwangerschap, maar de vorige is alweer even geleden. merk wel dat ik iets relaxter ben, maar spannend blijft het toch! er gebeurt ook zomaar van alles met je, hoe vreemd is dat, en uiteindelijk haal je pas opgelucht adem als de kleine in je armen ligt. maarruh, sowieso niet teveel stressen, geef je over aan alles wat je voelt etc en geniet! grtz

Terug
Bovenaan