Ook zwanger

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben uitgerekend rond 11 september van mijn 2e kindje.
Weer een super spannende tijd.
Hoe voelen jullie je??

Groetjes

Jij ook gefeliciteerd.. Ik voel me redelijk goed. af en toe misselijk. Ik moet wel op tijd eten. Ik heb de hele dag door bandenpijn. Af en toe voel ik me rot maar dat zullen de hormonen wel zijn. Ik hoop dat alles goed mag gaan en het is spannend. op 21 januari hebben wij de eerste echo.

Wat fijn dat jullie al zo snel een echo hebben. Ik heb nog geen afspraak, maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik hem pas met 12 weken krijg. Dit werd uiteindelijk eerder omdat ik met 7 weken wat bloed verloor.
Ik kan niet wachten op de echo !!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik erge last van buikpijn, dit heb ik nu weer. Alleen heb ik nu ook rugpijn. Weet niet of dit van de zwangerschap komt of dat het toeval is dat ik dat nu heb. Verder gelukkig nergens last van.

Als ik dit zo allemaal lees stelt het mij wel gerust. Gezien het mijn eerste zwangerschap is en ik behoorlijk last van mijn buik, rug, hoofdpijn en enorm moe ben. Ow ja en de hormonen werken ook al aardig gezien ik anders reageer als normaal en ook behoorlijk sterk ruik. Tjonge jonge wat een klaagzang van mezelf maar wel eens lekker om uit te spreken! Ik hoop oprecht dat het voor iedereen goed mag gaan!! Wij zijn 6 september uitgerekend trouwens....

Terug
Bovenaan