ooo die hormonen

ik wil niet veel zeggen,hoor maar dat over dieren was sireus bedoelt,dat jullie nu niet van beesten houden kan ik niks aan doen,en of ik er nu een naam bij zet maakt geen klote uit,ik kan ook nadia neer zetten echt dom hoor,voor alleen die gene die mij uitschelde je moet je gore kankerbek houden vieze gore dikke trut,zo nou voel je het ook een keer hoe het is om uitgescholden te worden,echt heel laf hoor
 
goh wat een gezellig forum hier,ik houd ook van beesten,maar vindt dat wel dat er niet,gescholden mag worden.ik las het berichtje van jou,oke de dames begonnen ook met schelden,maar laten we het gezellig houden gr manuela
 
Als je een berichtje plaatst kun je niet verwachten dat er alleen maar positieve reakties komen. Laat die mensen toch!
En dan gelijk zo'n bericht hierboven dat je niet meer komt op dit forum. Ik vind dat je niet veel kunt hebben. Wat kan jou die mensen toch schelen. Reageer er gewoon niet op.
Wat ik vervelend vind is dat je 'kanker' gebruikt in de schelden. Dat wens je volgens mij niemand toe en als dat wel zo is ben ik ontzettend blij dat we jou niet meer op dit forum zullen zien.
Succes in de toekomst.
 
Zo, doe eens effe lekker normaal zeg! Ik heb niet echt de behoefte om dingen als 'kankerbek' te lezen op de vroege ochtend. Zeker niet als je aan deze ziekte dierbaren hebt verloren.

Ga en blijf ajb weg!
 
Zou maar niet zo spotten met kanker. Voor je weet krijg je het en ga je dood. Er zijn echt veel belangrijkere dingen in het leven dan zo te gaan zitten kiften op dit forum. Het begint steeds zieligere vormen aan te nemen. Denk eens na voordat je een scheldwoord gebruikt !!!! XXX
 
Mijn neefje is op zevenjarige leeftijd gestorven aan kanker. Mijn moeder is ernstig ziek. Dit is heel verdrietig. Dat jij dit woord gebruikt geeft naar mijn idee jouw enorm lage iq weer.En de Nederlandse taal snap je ook al niet, er bestaat zoiets als leestekens en hoofdletters. En mer sireus bedoel je zeker serieus? Ik hoop dat jouw kindje meer hersencellen heeft als jij. En ik hoop dat je dit berichtje snapt, al denk ik van niet.
 
Terug
Bovenaan