ooo sorry

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
leuk dat jullie mijn bericht even lezen...
ik ben loes en ben 24 jaar heb een zoontje van 18 maanden en we zijn sinds februari begonnen voor een 2e, ik heb een heel onregelmatige cyclus en dat is heel erg vervelend, ik dacht nl. dat het 36 dagen was, ben nl. in jan. gestopt met de pil, maar nog een maand veilig gedaan toen. maar nu werd ik vorige maand de 16e ongesteld en dat was dus dag 30. ik dacht dan zal ik deze maand uitgaan van 30 dagen, maar nu had ik afgelopen maandag ineens bruin bloed tot vandaag aan toe... en dat is nog veel eerder dan 30 dagen, als ik uitga van 30 dagen zou ik het pas de 17e moeten worden... snappen jullie het nog? kan dit ook een teken zijn van innestelingsbloeding? of is dat niet mogelijk?? zou iemand me a.u.b. kunnen helpen???
heel veel liefs loes....

hoi loes
welkom hier op de site.
moest erg lachen over je berichtjes....... zoveel hahaha. af en toe doet de site erg raar. het antwoord op je vraag weet ik niet direct. maar t kan ook zo zijn dat je lichaam nog aan t ontpillen is.
hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk.
kXxXs lautje

Hoi Loes!!!

Het was even zoeken maar ook ik heb je berichtje gevonden.....LOL
Welkom hier op het forum!
Een antwoord op je vraag....ik denk eigenlijk dat het ontpillen is...
Verder heel veel succes met het klussen...en veel plezier op dit forum!

Liefs Linnepinnie

Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!
Welkom Loes! Das nog eens een binnenkomer...hihihi!
Ik weet geen antwoord, maar ik moest hier wel hard om lachen...was je bang dat we je niet zagen?
Beter een stuk of   8 dan helemaal niets? hahhahahaha.
Phoe, dat was nog eens leuk, hihihi.

Ik wens je in ieder geval veel succes met zwanger worden, zal voor je duimen!!!

Groetjes,
Dyonne

Lieve Loes !
Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Dit had ik mijn eerste zwangerschap. Naar mate het langer duurde werd mijn cyclus ook steeds korter. Na een half jaar was hij regelmatig en was en bleef  mijn NOD echt om de 28 dagen. Wij zijn nu ook met een 2e kindje bezig en zit nu in ronde 2. De eerste ronde was mijn cyclus 42  dagen. Ben benieuwd hoelang hij nu duurt.
Wie weet is dit bij jou ook wel zo.
Hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent.

Groeten van Miena!

Terug
Bovenaan