ooo wat wel of niet zwanger

A

Anoniem

Guest
ik snap echt niks meer van mn eigen lijf
ik heb al ruim twee weken het gevoel dat ik zwanger ben maar heb vandaag mn nod en had dinsdag al getest  helaas (negatief), maar ja dit was ook een beetje te vroeg
nadat ik gisterenavond gemeenschap  had met mn man heb ik 2 minuten een beetje gebloed maar was vanacht en vandaag verder niks te bekennen nu wil ik toch nog even wachten met weer testen maar vind het zo spannend dat ik dit even van me af moet schrijven

heeft iemand van jullie dit wel is gehad?

liefs wendy

hoi hoi,

ik heb verder geen antwoord op je vraag maar hoop dat het wel raak is voor jullie!
ben heel erg benieuwd.
wanneer ga je   weer testen?
gr shirley

hoi cherly

ik twijfel tussen zondag of maandag
heb echt een raar gevoel in mn buik dit had ik gisterenavond ook al kon ook niks eten heel opgeblazen gevoel en heb van de week wel menstruatie krampen gehad maar dat is sinds gisteren helmaal weg en heb ook geen hoofdpijn (normaal een weeek lang voor mn nod).

hoop zo dat het raak is we zijn nu vanaf begin februari bezig en verlang er zo naar zoals vele hier op dit forum

groetjes wendy

hi wendy
ik heb het zelfde gehad ik hhad maandags mijn NOD woesdag besloten om de volgende dag een test te doet en die woensdag avond na de   gemeenschap  had met mn man heb ikook een beetje gebloed. dondegdag toch een test gedaan en die was echt toch positief en ben nu  6 weken en 2 dagen zwanger.  het kan zijn dat je zwanger bent omdat de bloedadertjes in je vagina liggen dan wat oppervlakkiger zijn en hierdoor heb je meer kans op contactbloedigen. maar ik snap heel goed dat je het  spannend vind. ik hoop voor je dat het bijn jouw het zelfde is als bij mij en dat je gewoon positief test de volgende keer.
groetjes nimfje

hoi hoi,

\kijk eens naar mijn onderwerp "jullie enig idee".
komt je dat bekend voor?
gr shirley

Terug
Bovenaan