Oooh, ik wist niet.......

......... dat je zoveel van je kind kan houden!

Heb de laatste tijd elke keer tranen in mijn ogen om alles!
Als hij heerlijk in de box ligt te spelen, als hij zo mooi zit op de grond en zelfs als hij krijssend wakker wordt omdat hij gedroomd heeft!

Vindt mijn kind gewoon zoooooo leuk!

Hebben jullie dat nou ook?

Groetjes Fennie en Jente (6,5 maand)

Hihi...

Herken het helemaal hoor!!.

Ben ook zooooo verliefd  op mijn kinderen..
Vandaag mag mijn dochter afzwemmen, ik ben denk ik nog meer zenuwachtig dan zijzelf hihi, maar zo apentrots op der..
En kleine Dawin natuurlijk als hij ligt te spelen, te brabbelen, en idd zelf als hij moet krijsen ben ik nog zoo in de wolken!!

Kinderen zijn gewoonweg het mooiste!

Liefs bianca

Raar hè? Vroeger dacht ik dat het heel leuk zou zijn, en dat je erg van je kinderen zou houden. Maar ik leef nu echt in een andere dimensie! Het gaat zooooo diep, wist niet dat dat kon. De hele wereld ziet er anders uit, ik denk anders over dingen. Heel veel dingen die zo belangrijk waren zijn nu zooo oninteressant geworden!
Kian heeft van mij echt een ander mens gemaakt!
Eigenlijk voelt het niet alsof IK veranderd ben, maar alsof Kian de hele wereld veranderd heeft. Maar ja, dat zal wel niet hè?
Maar goed, het voelt heerlijk. Echt een verrijking van mijn eigen ik.
Liefs Nelleke

jaaaaa.. helemaal verliefd..hihihihi

Kan  haar wel de hele knuffelen.
Tuurlijk is je eigen kindje..de liefste...de mooiste...de grappigste... van allemaal.

Raar is dat toch dat je vanaf dag 1 zo'n moeder-gevoel hebt... maar wel het mooiste gevoel wat er bestaat!

Ohhhh..je kunt er naar blijven kijken. Het liefst zit ik er een hele
dag mee in mijn armen en maar kroelen...maar ja dat wil ze af en toe
ook niet meer. Vandaar dat je dus moet genieten als ze klein..echt
klein zijn.

Het is inderdaad het mooiste en liefste en wist ook niet dat het zo zou zijn...

GEWELDIG...

groetjes Claudia en Maud-je

Hoi,

Ik snap precies hoe je je voelt, het is ook zo een wonder zo een klein mensje. Vandaag heeft ze voor het eerst omgerolt van haar rug naar haar buik en dan ben ik gewoon zo trots dat ik de hele familie ga afbellen om te vertellen wat ze heeft gedaan.
Maar ik hou dan ook zoooo veel van mijn kleine meid.

Groetjes Nancy

Jaaaaa, ik begrijp het helemaal!

Je kunt je van te voren echt niet voorstellen wat het met je doet, mama worden. Ik riep tijdens mijn zwangerschap het hardst dat ik niet zo'n muts zou worden die het alleen maar over haar kind kan hebben, maar je raadt het al...

Daarom ben ik zo blij met jullie; hier kan ik lekker onbeschaamd pronken met mijn wereldonder!!

Ohh ja, heerlijk he??
Stef gaat nu ook een klein beetje teurg knuffelen, dus het wordt steeds leuker en ik word nog steeds met de dag verliefder. Als ik zo 's morgens zijn kamertje binnenloop en hij egint meteen mega-breed naar me te lachan, kan mijn dag ook meteen niet meer stuk!
Ik ben zoooooo in love!!

Kon het me ook nooit voorstellen, maar ik kan echt gewoon niet meer zonder! Als we wel eens een weekendje voor ons tweetjes planne, ben ik ook blij als hij weer thuis komt.... (en dan probeer ik hem al zo laat mogelijk weg te brengen op zaterdag...) Maar goed, zo'n weekendje is voor ons tweetjes wel weer even heerlijk....

Nou ja, anyway.... Ik ben ook vreeeeeselijk verliefd!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan