Oooh wat is het glad buiten!!

Het was vanmorgen echt een uitdaging om onze ouste naar school te brengen. Vooral omdat de jongste steeds aan mn arm uitgleed.
Ik was blij dat ik heelhuids thuis aan kwam, en ik woon notabene naast school.
Ik ben blij dat ik ben blijven staan, zie het niet zo zitten om nu al te bevallen.

nee, daar zitten we allemaal niet op te wachten denk ik. ik in ieder geval ook niet.
ik blijf maar zoveel mogelijk in huis, maar ja dat begint ook te vervelen.

Ik vind het ook eng om te lopen, en hoe krampachtiger je gaat lopen hoe meer kans om te vallen. Een tip is wel, bij de ANWB winkel hebben ze van die anti slip dingen voor onder je schoenen. Er zitten ijzeren puntjes in, dan loop je een stuk veiliger. Wel uitkijken voor je parket of laminaat vloer ! Ze kosten maar 6 euro of als lid 5 euro.

hier in zeeland is de gladheid gelukkig een beetje voorbij.
ik ben nu met verlof en blijf lekker binnen bij sneeuw of ijzel.
doe maar voorzichtig! je moet er niet aan denken om nu een flinke smak te maken.

Hier is het gelukkig ook niet meer glad. Ik had vorige week al de pech om door de gladheid flink hard te vallen. `Gelukkig` viel niet op mn buik, maar wel op mn onderkant. We zijn nu anderhalve week verder, maar kan nog steeds niet normaal lopen. We hebben voor de zekerheid een echo en ctg van de baby gehad en alles was goed met het kind!! Dat is het allerbelangrijkste, alhoewel het fijn zou zijn als ik wat fitter zou zijn, ik heb nl nog 2 knulletjes rond lopen, waarvan er 1 naar school moet worden gebracht en gehaald.
Pas allemaal maar op met de gladheid, t is geen pretje om te vallen en te herstellen daarvan!!!!

Hier is gelukkig al het ijs inmiddels gesmolten.
Dus we kunnen weer op de fiets naar het dorp voor de boodschapjes.
Nog 2 ochtenden werken en dan heb ik ook verlof.

Terug
Bovenaan