ooohhh meiden help!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb echt even jullie raad nodig, maar natuurlijk wil ik allereerst even de meiden die zwanger zijn geraakt van harte feliciteren met jullie kleine geluk! Ben heel blij voor jullie!

Ik heb jullie raad echt even nodig over het volgende....(heerlijk toch hè z'on forum).
Sinds 4 maanden heb ik eindelijk een regelmatige cyclus van 34 dagen. Deze maand zou ik volgens babybrabbel mijn eisprong hebben op 2 mei, maar ik heb deze volgens mij duidelijk 29 april gevoeld. We hebben de afgelopen dagen dan ook flink geklust.
En nou komt het..ik heb sinds gisteren beetje vervelende buikpijn, net of ik ongesteld ben en steekjes rond mijn navel. Ik schrok gisteren toch behoorlijk want (sorry beetje onsmakelijk!!!)ik had ook donkerbruine afscheiding en zelfs beetje bloed. Ik heb zelfs een tampon gebruikt en daar zat ook wat bloed aan.
Helaas is dit nu nog steeds zo.
Oh meiden wat kan dat nu weer zijn????Ik ben al een aardig tijdje bezig om zwanger te raken (ronde 15), maar heb dit nog niet eerder gehad.
Hoop dat jullie me raad kunnen geven?????Want ik zit er best mee.

Sorry voor het lange verhaal hoor!

Liefs en een fijne dag vandaag!
Famke

Hoi Famke,
op welke dag van je cyclus zit je nu dan? Zou het niet gewoon een ongesteldheid kunnen zijn, die gewoon eerder is gekomen?
Groetjes V.

Misschien dat het bloed van je eisprong komt? Ik weet het eigenlijk niet. Ik hoop voor je dat het een gunstig teken is want als je al zolang bezig bent, dan zou het toch een keer raak moeten zijn toch! Ik duim voor je
xxx Annette

Hallo Famke,

Echt schrikken....Eh! Zelf kan ik hier niet over meepraten, maar kan het geen innestelings bloed zijn? Als ik jou was zou ik het internet eens op nazoeken.

Ik hoop voor ej dat het zover is dat je zwanger bent.

groetjes Nathalie

Hoi Famke,

Ik heb dit zelf ook...maar ik kan duidelijker aangeven vanaf wanneer ik het heb...
Ik zou 26 april eventuele innesteling hebben, en precies sinds die dag ben ik wat gaan verliezen....eerst rozige afscheiding, toen wat roder en toen wat bruinrodig...
En het is er soms iets meer dan anders...soms even een dagje niet...
Zelf heb ik me NOD morgen/overmorgen of die dag daarna...
Dat is dus een stuk dichterbij dan jou als die 2 mei eispong wordt ingeschat door babybrabbel... Heb jij wel altijd  een regelmatige cyclus?

Ik ben bij mij bang dat het de innesteling ook  niet meer is want die hoort helemaal niet zo lang door te zetten...het zal wel gewoon mijn ongi in gaan luiden...
Heb je trouwens daarbij nog andere klachtjes? zoals onderrugpijn?

Het verwarrende bij jou is dat het voor innesteling wel erg vroeg is ook al dacht jij eind april je eisprong te hebben gehad...misschien dan toch een ovulatiebloeding (bloeding door eisprong)?
Ik weet eigenlijk niet of je wat aan mijn info hebt...
In ieder geval sterkte!

Liefs Linnepinnie

Hallo meiden,

Dankjullie wel voor jullie reactie!
Veerle ik denk dat je gelijk hebt gekregen, want ondertussen heb ik de buikpijn van een ongi en ben ik dus geloof ik gewoon ongiVooral heel veel donkerbruin bloed en echt lange draden...(oh ik vind dit wel een beetje genant hoor)hihi.

Linniepien voor jou is het weer onwijs spannend hè de komende dagen.Zal voor je duimen hoor en hoop dat jij ook tot de gelukkigen mag horen dit keer.
Ik lees al geruime tijd mee, maar reageer niet zo heel vaak, omdat ik er eigenlijk te veel mee bezig ben. Jij ben toch ook al een tijdje onderweg naar een wondertje?
Ik vind het soms zoooo moeilijk, hoe ervaar jij dat? Ben benieuwd hoe jij hier mee om gaat.
Ik ben maart vorig jaar gestopt met de pil en had toen hele lange cyclussen variërend van 40-52 dagen, maar had de laatste 4 maanden weer een keurige cyclus van 33 dagen.
En nu dit....geloof dat dit dus een cyclus is van 21 dagen. Komen gewoon die rot duivels. Sorry klink erg negatief nu maar soms wordt je er zo moedeloos van. Moet nu geloof ik echt even van me afschrijven  

Succes en ga wel voor je duimen hoor!!!!!

Groetjes,
Famke

Hoi Famke,
wat een gedoe he, dat zwanger proberen te worden. De natuur heeft dit toch niet altijd goed geregeld. Jammer voor je dat jullie al 15 rondes bezig zijn.
Ik hoop dat je toch de moed erin kunt houden en positief kunt blijven.
Heel veel sterkte.
Groetjes V.

nou.........anderhalve dag bruin bloed (echt slierten (sorry) en steken en nu niks meer. snapen jullie dit nou???
Wat kan dit nou zijn??????

Vind het zo raar......

groet,
Famke

Terug
Bovenaan