Ooooh die buik...grrrr

A

Anoniem

Guest
Hallo meisjes,

Ik ben ruim 9 maanden geleden bevallen van een wolk van een zoon (4510 gram) en heb door een hele grote zware buik een diastase overgehouden, een diastase is een niet gesloten ruimte tussen je bovenste buikspieren..... nu kan ik dus ook weer geen buikspieroefeningen doen want ik heb ook nog een baarmoederverzakking (verder gaat alles goed hoor ;-)     ) Dus ik baal ervan dat er nu mensen naar me toe komen en vertwijfeld vragen of ik misschien weer zwanger ben.....aaaaaaarch  ik haat  die buik en kan er erg verdrietig van worden.... iemand een tip voor mij......

Angel  

O je bent niet de enige hoor, die nog de blubbers heeft hangen.

(ben ik trouwens niet hoor, hihi)

Maar hier ook nog vanales wat naar beneden hangt.
Je zou misschien zo'n strak broekje aan kunnen doen (van die tell-sell reclame die tot onder je bh-lijn komt).
Is wel wat warm in de zomer, maar voor de dagen dat het niet zo heet is is dat misschien een prima optie.
Of iets rigoreuzer: Wegsnijden die hap. (maar dat kan alleen als je geen kinderen meer wilt).
Maar ik heb dus geen ervaring met de narigheden waar jij mee te maken hebt.
Sterkte met het zoeken van een oplossing. (en vergeet dat snijden maar hoor, lijkt me niks)
Liefs Nelleke

Probeer het met kleding wat te verbergen. Dus met lijnen / naden die verticaal lopen. Iets getailleerds aan doen etc. Tracteer jezelf op een afspraak met een imagoadviseur, die kan je precies vertellen wat goed is voor jouw figuur.

Bestaan die? Tenminste, buiten de tv-wereld om? Ga gauw eens zoeken, haha.

Lief van jullie,

Weghalen is een optie maar dan wil ik ook meteen mijn baarmoeder eruit (heb 2 gezonde jongens) en dat doen ze niet in één keer..... Draag nu zo'n afslank/zweetband en zweten doet het hoor met dit weer, maar het kleed wel wat af maar het staat zo raar met je bikini aan... hahaha

Ja hoor Nelleke, die bestaan. Ook voor "gewone" mensen!
Imago advieseur, kleding adviseur, kleur adviseur. Een goede kijkt naar alle aspecten en sommige gaan zelfs met je winkelen!

Hoi Nelleke,

Nou zooooo erg zijn die blubbers ook niet hoor....hahahaha

Vroeger wees hier ook nog alles fier richting de zon,.. Nu is het een ondergaande zon hahahahah.. Ja ik lach wel, maar ben er ook niet blij mee hoor!

Maar ja, ben wel aan het sporten dus ik mag een beetje klagen
Want van  alleen maar  klagen gaat ie echt niet weg!

Ik heb ook nog écht een fikse rol rondom mijn middel en het lijkt ook nog echt alsof ik 20 weken zwnager ben. Maar ja, was er al voor gewaarschuwt door de VK omdat ik zo'n giga buik had. Ben wel heeeeeeel veel kilo's kwijt, maar het vel niet!

Vervelend dat je nog niks mag doen, maar een troost, ondanks sporten etc wordt ie echt niet zo snel veel minder, dat zie je wel aan mij!

Dus net als ons veeeel geduld hebben met jezelf, anders wortd het een hele obsessie..

Succes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan