oooohh god!!!!wat moet ik doen word er echt moe van weet iemandmischien tips!!!!!!!!!!!11

hallo,ik zal me voorstellen ik ben yos en heb een kind van 2en half
ik wil even mijn verhaal kwijt!! mijn zoontje is een heel druk mannetje het begint echt van ochtends vroeg tot ie naar bed gaat.
hij luistert ook echt absoluut niet   naar ons.hij is heel brutaal.hij slaat terug, hij schreeuwt terug als je iest verbiedt.nu maak ik mij zorgen want hij is ook echt hellemaal niet geintereseerd in kinder tekenfilms of hij kan ook echt niet rustig blijven zitten ,hij is altijd aan het rondspringen of rondrennen,en lekker rustig spelen met zijn spelletejes dat hou hij niet eens 3 minuten vol.dat vesrbast mijn ook soms dan denk i,hoe kan dat nou dat hij niet moe word of dat  ie even lekkwer gaat zitten rusten,nee hoor het is de hele dag door rondrennen.springen ,schreeuwen,katekwaad uithalen,ik vraag mijaf of dit wel normaal is,ik was eigelijk van plan hem naar de huisarts te brengen om het te bepreken,want het is toch wel raar dat hij kan echt niet allen rustig sspelen of tekenfilms kijken.het is ook harstikke vermoeiend en soms voel ik mij ook echt een slecht moeder,want door die drukte van hem ben ik ook allen maar dingen aan het verbieden of aan het schreeuwen ,ik heb niet eens tijd om lekker hem te knuffelen,want hij is allen maar stout bezig,soms heb ik niet eens kracht meer om te praten.en volgende week 4 juli gaat ie voor het eerst naar de peuter school,dus ik denk dat ie mischien   omdat ie nu vriendjes gaat hebben om mee te spelen dat ie wel gaat veranderen nu.meiden help!!!!!!!!is dit wel normaal??????????? moet ik mij echt zorgen gaan maken of is dit gewoon een fase in zijn leeftijd?????????????
groetjes yos
 
Hi Yos,

Kijk even naar mijn topic van gisteren (toeval???) over orthomoleculair therapeut. Ik heb het idee dat zo iemand jou kan helpen. Bij google kun je ze vinden en anders weet ik iemand in Leiden. Laat maar weten als je haar naam wilt.

Groet en succes!
 
Hoi Yos
Ja vermoeiend zijn ze als ze zo druk zijn.Ik heb een zoon van nu bijna 4.Ik herken wel een beetje jouw verhaal.Waar andere kinderen fijn rustig zitten te spelen of tv kijken rent die van jou rond en eist voortdurend je aandacht.Mijn zoon heeft dit ook gehad.Nu hij een beetje ouder is wordt hij rustiger en kan hij wel wat langer blijven zitten.Alleen het alleen spelen daar heeft nog moeite mee.Naar mijn idee is hij je gewoon aan het uitprobren en dat hoort ook wel bij de leeftijd.Ik was er in het begin niet mee eens maar af en toe iets door de vingers zien kan al echt helpen.Ik was ook dehele tijd aan het verbieden en daar reageren ze ook niet echt leuk op.Op den duur heb ik eens bekeken wat echt niet mocht omdat het bv gevaarlijk was en wat dan niet zo erg was en dat ik dat dan maar goed moest vinden.Dat hielp echt het werd gezelliger.Met het probleem teveel energie heb ik opgelost door veel met hem te wandelen.Als het slecht weer is helpt het heel goed om de oude kleren aan te doen en ze eens flink te laten vingerverven.Ookeen binnenspeeltuin is ideaal.Als ik in ijn eigen situatie bekijk heeft dat geholpen en nu heb ik nog steeds een gezellig druk mannetje wat wel een rustig een filmje kan kijken en wat voor mij dan weer heerlijk is.En verwijt het jezelf niet als je eens een keer te fel reageert.JE BENT OOK MAAR EEN MENS EN DUS NIET PERFEKT.
Veel succes!!!!!
groetjes Mandy
 
Terug
Bovenaan