Ooooo wat ben ik weer trots!

Saar heeft een super dag en slaapt als een roosje de hele dag zonder mokken!

EN ik heb weer zulke mooie foto's van mijn meisje! Tja die kan ik jullie toch niet onthouden ;-)

https://picasaweb.google.com/100786739916384022212/LieveKleineSaar?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ6EgIPz7LTNiwE&feat=directlink

x van ons!
 
Wow Suus, deze foto's MAG je ons niet eens onthouden! Oh, wat een plaatje is kleine Saar. En wat sta jij er ook mooi op!
Ik had op FB al wel wat gezien, maar nog niet alles.
Ben onder de indruk.
Ik zou ze megagroot in huis ophangen. Nee, ik zou Saar-behang laten maken, haha!

Kortom: ik vind ze echt meer dan geweldig.

Enne, ook erg fijn dat Saartje gisteren zo lief voor mama was. Saar: vandaag weer hè!

Veel liefs en een dikke kus van Marieke en Jasmijn!
 
Dank je wel lieve Marieke! Er gaat zeker een mooi canvas gemaakt worden van een van de foto's. Wordt alleen nog lastig om te kiezen ;-)

Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met kleine lieve Jasmijn? Is er al meer bekend over de operatie?
x
 
Wat een prachtig meisje hebben jullie! Super mooi! Ik ben van mei2011 maar ik lees wel mee, ik wilde jullie uk ook even bewonderen, het is de moeite waard! Super!
 
Ha lieve Suus,

Snotter de snotter... Ben best snotterig, haha en Jasmijn en papa snotteren gezellig mee! Maar verder gaat het super hoor! We merken dat ze steeds alerter wordt en heel goed naar ons kijkt en volgt.
Jasmijn is echt een snoepie en heel tevreden. We zijn dol op elkaar en mama's kusjesfabriek maakt overuren ;-)

We moeten volgende week woensdag naar het WKZ, waar we hopelijk meer te horen krijgen over de operatie. Tot die tijd blijft het nog even spannend. Vrijdag moeten we wel naar de kinderarts, maar dat is een reguliere controle.

Zodra ik meer weet zal ik jullie natuurlijk meteen updaten!
Nou, ik ga weer even verder snotteren, haha!

Veel liefs en hopelijk was Saartje vandaag weer net zo gezellig als gisteren. Maar dat zal vast wel!

Xxx en dikke knuffels voor jullie!
Marieke & Jasmijn
 
Ik kon ze op de telefoon niet bekijken en heb nu pas een computer aan, maar .................

ZE ZIJN SUPER!!!!!!!!!
Ik vind de eerste (die grote) het allerleukste. Wat een heerlijk snoetje :-D
Ik snap dat kiezen bijna onmogelijk is, dus dat worden gewoon veel canvas doeken en dan maar wisselen aan de muur, hihi.

Liefs banka
 
Terug
Bovenaan