Ooooojeeeeeeehhh

Lieve meiden,

Ik heb weer wat nieuws, maar nu eerst het oude.

* Nog steeds last van buikpijn/ongipijn
* steken in de onderbuik.
* Strekend/trekkend gevoel in mijn lies
* Rugpijn (onderrug) net als bij je
ongi

En nu het nieuwe:
Ik liep vanmorgen in mijn naakie langs de spiegel. Ik moest even terug lopen om me nog eens goed te bekijken.

Help mijn tepels! Mijn tepels zijn groter, donkerder en zachter. Mijn borsten lijken wel steviger (terwijl ik al een beetje last heb van de zwaartekracht) stonden wulps omhoog. Dit is nieuw!! (niet verkeerd hoor) Maar wat raar? Ik heb mijn lover laten keuren en die kwam ook tot de conclussie dat er inderdaad een verandering was opgetreden.

Dit is toch een goed teken he? Dit is onze eerste ronde en alles is nog zo nieuw, ik weet ook niet meer wat ik moet voelen. Nog ruim 10dagen en dan heb ik pas mijn NOD. Wanneer kan ik testen dames want ik begin een beetje een vermoeden te krijgen. Of ik wordt ontzetten voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam. Ik vind het zo ontzettend spannend!

Lieve meiden bedankt voor het lezen van een door mij alweer vragend en klagend berichtje.

Kussies Purk

Hoi Purk,

Dat is inderdaad zeer opvallend en ook een echt zw-schaps teken + alle andere dingen die je hebt. Je zou nu wel al een bloedtest kunnen doen. Dan weet je waar je aan toe bent.
Voor een urine test is het denk ik nog te vroeg, maar waag anders gewoon de gok. Is het neg ( hoop ik voor jou van niet ), maar dan kun je altijd nog eens testen rond / na je NOD.

Veel succes. Liefs van mij.

He Purk,

Ik had je vorige berichtjes ook gelezen en ik vind het wel heel erg spannend voor je. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat je lichaam je soms wel heel erg voor de gek kan houden. Heb ik namelijk tot twee keer toe mee gemaakt. Ik ben nu ook aan het wachten naar mijn NOD die heb ik iets later dan jou 20april. Wanneer begon jij iets te voelen, buikpijn enz? We zitten een beetje rond dezelfde NOD
Ik ga voor je duimen hoop dat je succes hebt.

XX Bibi

Ik heb precies dezelfde dingen. Ik kanhelaas nog niet testen. Ik heb het wel al stiekem gedaan maar de test was negatief.

Het is zo spannend. Echter, ik hoorde inderdaad dat als je het heel graag wilt, je lijf je in het ootje kan nemen.

succes
Margot

meiden laat je niet gek maken al jullie klachten had ik ook ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was maar helaas. Dit bedoel ik niet om jullie hoop te ontnemen maar ik wil jullie realistisch wijzen op wat kan. Tuurlijk hoop ik voor jullie dat je zwanger bent, maar het is nog wel erg vroeg he nog ruim 10 dagen......?

Terug
Bovenaan