Ooooooh, dit weer!!!

A

Anoniem

Guest
Dag medezwangeren,

hebben jullie nu je zwanger bent ook zo'n afschuwelijke hekel aan dit weer? Ik kan er dus echt niet tegen hè!. Het vooruitzicht dat ik dinsdag en woensdag weer werken moet (op een kantoor waar de temperatuur oploopt tot zo'n 33 graden, mag wel niet, maar ja, collectief naar huis gaan, doe je ook weer niet), maakt nu al dat ik er als een berg tegen op zie. Gelukkig ben ik vandaag en donderdag en vrijdag vrij, dus kan ik dan lekker met mijn dochtertje in  het zwembad liggen hier thuis. Maar die 2 dagen werken, VRESELIJK!!!! Als ik het ook echt niet volhou, dan ga ik ook wel naar huis, denk ik, maar ik ben niet iemand die zo maar opgeeft.

2 jaar geleden zat ik er ook al net zo voor. Toen werkte ik nog 4 dagen in de week, en zaten we tijdelijk in een huis zonder tuin, we hadden wel een soort dakterrasje en je kon ook wel op de oprit zitten, maar daar liep de temperatuur op tot 40+. Ik stond dan ook regelmatig op mijn vrije dag jankend bij m'n ouders met een zwembad onder de arm. Verschrikkelijk.

Gelukkig moet ik nog 5 weken werken en dan hebben we vakantie en gelijk daar achteraan begint mijn verlof. Ik tel de uren!!

Nou dames, bedankt dat ik even lekker kon klagen. Ik wens jullie ook veel sterkte met het weer voor de aankomende week. En maar hopen dat de temperatuur gauw weer zakt naar een graad of 22. Waarom moet nou juist deze zomer er één van records worden? GRRRRRR!!!

Groetjes,

een zwetende Ingrid
morgen 29 weken zwanger

Hey,

vresselijk he dit weer lekker binnen blijven goed drinken ijsklonten erbij,
ijsjes en natuurlijk HEEL VEEL zwemmen.
sterkte meis en hou je taai.

babygirl 29wk en 2 dg

ook een september mams zie ik gezellie.
wanneer is de GROTE dag ?

Hoi, babygirl,

ik ben een oktober-moeder. Ik ben 3 oktober uitgeteld en heb een dochter die eind oktober 2 wordt.

Groetjes,

Ingrid

Hoi,
Ik wil niet al teveel klagen, maar dit weer is inderdaad niet te doen. Ik moet vanmiddag werken tot morgenochtend en zie er als een berg tegenop (werk in de gehandicaptenzorg) al die kids douchen en dat aan en uitkleden bij een temperatuur ruim boven de 30 graden, mijn voeten zijn nu al dik en de dag moet nog beginnen.
Gelukkig bijna vakantie!
Sterkte he.
Groetjes Rene 27w & 2d

Terug
Bovenaan