ooooooh wat warm!

A

Anoniem

Guest
hallo luitjes,
Ik heb al een tijdje niet gereageerd maar zat in een verbouwing thuis.
Alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd, geniet ervan.
Ik zelf moet 17 augustus ongi worden en heb al vanaf afgelopen donderdag (5 augustus) een gevoel in mijn buik dat ik niet kan plaatsen. Het is net of er een heleboel stenen in liggen. Dat gevoel wordt afgewisseld met hevige misselijkheid waarbij het zweet me aan alle kanten uitbreekt.
Ik had dinsdag 3 augustus mijn ei en heb toen ook geklust.
Ik gooi deze verschijnselen (om mezelf maar niet voor de gek te houden) maar op het extreme warme weer.
Maar hoop natuurlijk stiekem dat het wat anders is.
Ik wacht af, al vind ik het wel moeilijk om niet alvast zo'n test te doen (is ook een beetje geldverspilling) Ik ga er maar gewoon van uit dat ik ongi wordt, misschien valt de teleurstelling dan wat mee.
Kon je maar in de toekomst kijken, de tijd gaat ook zo ontzettend langzaam als je ergens op wacht....
liefs simone21

Ha simone,
Je 'klachten'klinken erg positief als ik ze zo lees. Een test doen heeft volgens mij op dit moment geen zin. Zijn ook behoorlijk kostbaar!
Moeilijk hé? Je gooit alles op andere dingen; 't zal het weer wel zijn... Erg herkenbaar! Ik probeer er ook altijd van uit te gaan dat ik ongi wordt en toch is de teleurstelling groot als het dan toch echt zo ver is.
Inderdaad een toekomstkijkertje zou wel wat zijn!
Ik zal voor je duimen!
Op naar de 17e aug! enne.....wie weet!
Liefs Anne

Hoi Simone,
Wat herken ik je "klachten" en onzekerheden, zeg. Ik moet 12 augustus ongi worden, zit ook al geruime tijd in het medische circuit, maar ik ben ook misselijk, zware en gevoelige buik en pijnlijke borsten. En dit weer maakt het allemaal niet makkelijker. De test inderdaad nog maar even uitstellen en het wachten uitzingen. Er zit niets anders op.

heel veel sterkte, liefs Marleen

Terug
Bovenaan