oooooooo

A

Anoniem

Guest
Oooooooo heb ik dat mijn mannetje lekker op bed ik ijverig met de was bezig lekker buiten opgehangen was even lekker buiten regent het weer  en niet zo zuinig ook oooooo ik wordt zo moedeloos van dit weer   dalijk de was maar weer in de droger pffffffff

liefs lonkie

het weer is echt een verschrikking

word je moe van

hier gaan de scholen maandag weer beginnen en we hebben van de zes weken mischien twee weken mooi gehad

voor de rest regen regen en nog eens regen

geloof dat de halve buurt verkouden is van het weer en de anderen helf overspannen omdat de kinderen 4 weken tegen de muren op vlogen omdat ze geen kant op konden met dit weer en omsteeds naar balore of tunfun ( speeltuin hallen tegaan ) kan je netzogoed twee weken spanje boeken zo duur is het allemaal

zal je zien september als de scholen weer volle toeren draaien en iedereen weer aan het werk is krijg je warm weer

of als ik op vakantie ben zal je ook altijd zien en als ik terug kom is het weer klote

groetjes mariella

ja dat heb je goed sept zal wel weer mooi zijn hier zijn de scholen maandag weer begonnen en ik geloof dat inderdaad een hoop moeders daar bij mee zijn om de zelfde reden wat dat aan gaat ben ik blij dat ik alleen mijn mannentje heb dus nog geen kids die in de vak hier tegen de muren op vlogen hihi

liefs

hoi,
het kan nog beroerder hihi mijn wasmachine is dus kapot!!!!!!!!
heb stapels was liggen maar kan geen kant ermee op ben nu opzoek na een andere.
elke keer als ik het ding aanzet slaan de stoppen door en het kreng is pas 5 jaar oud...
mannetje heeft er geen verstand van en heeft tot nu toe ook niet echt een poging ondernomen om het ding na te kijken ach ja als al zijn kleren vies zijn zal ie wel met een oplossing komen hihi.

groetjes,
marike

o marike25 dat is zeker erg zeg als de stoppen er uit vliegen heb je dan meer dan alleen de wasmachiene aan staan of niet kan ook dat er een breuk en de kabel zit dat is echt een elende kan je het niet door iemand anders na laten kijken voor je een nieuwe koop

liefs

hoi,
heb alle stekkers van alle apparaten er al uitgetrokken en toen weer  geprobeerd maar nee  als ik er maar na kijk slaat de stop door.  
ik zou het echt niet weten wat het is.... maar wil  zo snel mogelijk dat ik weer kan wassen want ja met  twee kinderen echt bergen was natuurlijk..

groetjes,
marike  

he marike misschien raas van mij hoor maar bel gewoon een witgoed zaak op bij jou in de buurt kijken wat die zeggen wat het kan zijn misschien een breuk in het snoer of een zekering kapot hun zullen het vast wel weten

liefs

Terug
Bovenaan