oooooooooooooooh

ik kom net van mn werk. ben eerder naar huis gegaan. ik was steeds sóchtends wel wat misselijk, maar dat trok dan wel weg.
dit slaat alles. ik lijk wel alsof ik een maagzweer heb. mn maag steekt. het doet ontzettend pijn en ik kan me geen houding vinden. overgeven lukt niet, kokhalzen wel.
heeft iemand dat wel eens gehad. die pijn in je buik? ik ga strax de dok bellen. nu naar bed.
 
He jarnos,
Wat vervelend dat je opeens zo beroerd worddt. Ik heb ook wel eens gehad dat ik opeens heel erg buikpijn kreeg, kwam door een lege maag.
Ik zou zeggen, neem een kop warme thee of warme melk met honing (rustgevend voor je maag) en ga lekker een uurtje slapen. Hopelijk knap je snel weer wat op!

beterschap!
Liefs Klarie
 
ik ben net weer wakker. de steken in mn maag zijn gelukkig over. ik had wel gegeten, dus daar kon het niet aan liggen. de dok zie dat het erbij hoorde. als mn misselijkheid aanhield moest ik wat komen halen, maar hier wil ik zo lang mogelijk mee wachten. ik ben nog steeds misselijk, maar er valt weer mee te leven.
ik neem straks de melk met honing en ga dan maar lekker vroeg weer op bed.
tja t hoort erbij he. we weten waar we t voor doen.

iedereen die verder misselijk is of last heeft van een zwangerschapskwaaltje. sterkte.
 
Hallo,



De afgelopen twee weken heb ik hier ook erg last van gehad, er is mij
verteld dat ook maagpijn erbij kan horen. Wat bij mij wel helpt is een
pepermuntje nemen en plat gaan liggen met een lekker warm kussen op
mijn buik. Het viel mij wel op dat ik er meer last van had als ik zout
of kruiden gebruik, terwijl ik hier nooit moeite mee had. Nu gebruik ik
bijna geen zout en sterke kruiden en heb er deze week nog geen last van
gehad.



Ik hoop dat er iets bij zit waar je iets aan hebt, want het kan echt verschrikkelijk pijn doen.



liefs leeuwtje

 
ik zal eens in de gaten houden wat ik ervoor eet. kan me niet herinneren dat ik de dag ervoor iets vaags heb gegeten. ik kreeg ook de tip om warme melk met honig te drinken. het voelde wel goed toen ik dat deed. gelukkig heb ik vandaag geen last gehad. helemaal niet. vanochtend een heel klein beetje misselijk. tja zo zie je maar weer het kan per dag anders zijn.
bedankt voor de tips.
 
Terug
Bovenaan