oooooooooooooooooh vriendin gaat bevallen en ben overtijd

A

Anoniem

Guest
hallo hallo
nou nu ben ik helemaal van slag hoor
gisteren zijn vriedin dr vliezen gebroken en nu ligt ze in het ziekenhuis om daar te wachten totdat ze het gaan halen. zal denk vandaag zijn.....
maar ik ben nu dus officieel 2   dagen overtijd......................... OEH heb het niet meer.

He Inimini,

Super spannend zeg!!
Hopenlijk gaat de bevalling goed en kun jij ze naderhand vertellen dat je zwanger bent dat zal je vriendin zeker leuk vinden.

Succes en laat even weten wat het geworden is een jonge of een meisje, en zwanger of ongi?!!

Ik zal voor je duimen, en voor je vriendin!!

Gr. Ilona

Hoi inimini,

We zitten in het zelfde schuitje wat overtijd betreft dan he.
Ik heb verschillende dingen waarom ik het spannend vind.
Ik heb erge last van pukkels, normaal ook voordat ik ongi wordt, maar dat had
er al lang moeten zijn, maar ik heb ook een gerommel in mijn buik, en steken,
maar dat doet verder geen pijn. Niet zoals je dat normaal bij ongi hebt.
Jullie zullen wel snappen wat ik bedoel denk ik.
Ik durf eigenlijk ook nog niet te testen, wil tot het weekend wachten, en jij?
Ik denk dat ik voor zondag ga, dan hebben we nog wat van de dag, om
eventueel samen te vieren. Het is zo raar. Ik heb wel het idee, dat ik zwanger ben,
maar dat durf je niet te denken, want dan is het wachten op de rode duivels.
Maar qua gevoel, ik weet niet waarom. En het is belachelijk maar ik ben zelf heel rustig. En dat verbaasd me eigenlijk wel. Dus de test blijft nog even in de kast want ik wil het dus smorgens testen, en dat vind ik door de week, voor het naar je werk gaan, ook niet echt romantisch! Dus jij bent erg zenuwachtig?? Spannend he. Nu duurt het echt te lang..... blijven volhouden, en  Sterkte nog even, groetjes Soraja.

Hallo Inimini, Ronda, Maisie en duin77, en alle overige NOD mensen,

Ik heb met mijn man vandaag besproken dat we zondag de test gaan doen.
En jullie? Tenminste als we dan nog niet ongi zijn. Gelukkig is het al bijna donderdag. Jammer van de tijd he, dat je de week zo snel om wilt laten gaan, voor zo'n moment.
Dat had ik afgelopen week, was ik benieuwd of ik na het weekend ongi zou worden, en dan wil je dat het weekend om is, zodat je meer weet, maar eigenlijk wil je niet dat het weekend om is, maar je bent toch nieuwschierig. Sterkte allen, en blijven duimen.
Groetjes en veel liefs. Soraja

Inimini wat spannend allemaal! Ik heb met mijn beste vriendin een soortgelijke ervaring. Ik was aan het bevallen van mijn zoontje toen mijn vriendin de hele avond bleef bellen, zag ik op de nummermelder. Toen hij geboren was, heb ik haar direct gebeld! Ze probeerde mij de hele avond al te bellen, omdat ze me wilde vertellen dat ze zwanger was. Zij was die dag 2 dagen overtijd en heeft 's ochtends met me gebeld wat ze moest doen. Ik zei: koop nou maar gewoon een test, dan weet je in ieder geval iets meer. En die had ze die avond gedaan, maar toen lag ik dus te bevallen! En inmiddels is zij bevallen van een dochter en ben ik zwanger van de tweede.
Zo mooi, ik bevallen, zij zwanger! Heel veel succes, zowel met jezelf als met je vriendin! Groetjes Cato

Terug
Bovenaan