Ooooowwwww, wat een lekker weer!

Eerst nog even snel wat klusjes in huis doen (die eeuwige stapel was bijvoorbeeld die hoeveel wassen ik ook draai nooit ook maar een beetje kleiner lijkt te worden), dan lekker wandelen en in de tuin werken! Ik kan de zomer alweer proeven, heeeeeeeeerlijk! Esther vindt al dat gewandel prima, maar vindt de zon niet zo leuk. Hihihihi, misschien dan toch een kinderzonnebrilletje???

ja lekker he! Daar kan ik echt van genieten. Behalve als ik op mijn strijkplank kijk hihihi , maar ja alleen van kijken wordt die stapel  niet kleiner he!
Van dit weer krijg je gewoon meer energie. Evi slaapt nu, dus straks maar weer eens lekker naar buiten.

groetjes Sonja

Heerlijk he! Daar hebben we op gewacht. Lekker om te wandelen en in de tuin te werken. Vandaag het gras maar eens maaien, dat is al maanden niet meer gebeurd .
Gisteren hebben we een tweedehands glijbaantje gekocht. Hardstikke leuk.
En wat denken jullie van van de zomer lekker in het zwembadje buiten met die kleine.
Heerlijk.
Groetjes Veerle

Ja mensen, dit is pas genieten! Ook hier staat het huishouden af en toe maar eventjes stil, want met dit weer kun je gewoon niet de hele dag binnen blijven. Bijkomend voordeel is dat die kleintjes het heerlijk vinden om te wandelen, dus wat willen we nog meer??

Geniet ervan!
Dionne

ik heb vanmorgen al lekker paardgereden terwijl de eigenaresse van mn verzorgpaard op boas pastte.voor zover nodig was dan,want die heeft alleen maar liggen slapen in de kinderwagen.ik hou boas wel uit de zon en warmte,anders ontploft zn hoofd van de baby-acne.dalijk ga ik met een grote omweg naar de winkel wandelen.goed voor de lijn!
groetjes kari

Ben zelf net terug van wandelen,
Ik vond het weer heerlijk en fijn om ff buiten te zijn
Alleen natas vond het minder,
Na zijn fles luier en boertje lekker in de wandelwagen gestopt maar naar 10 min buiten te zijn begon hij te krijzen,
Kenelijk had hij meer zin om gewoon in zijn eigen bedje te liggen want daar viel hij na 2 min in slaap.
Nou ja mooie dagen komen er nog meer :)
Groetjes sylvia

Terug
Bovenaan