OOOPS!

Ik heb, gesteund door de reacties op mijn eerste berichtje toch even gebeld, en wat bleek? Ze zat midden in een bevalling! Ze zou me na de spreekuren even bellen om te vragen hoe het ging. Wauw wat voelde ik me opgelaten zeg *bloos*! Ze zei dat ze wel dacht dat ik vruchtwater direct zou herkennen, en dat ik me dan wel zou melden (beetje zwak..) maar ze gaf me gelijk dat ze kortaf was. Ik ben wel opgelucht, het stroompje is een paar uur geleden gestopt, nu nergens last van. Tja, ik ga me even in een hoekje nog meer schamen...

Bedankt dames!
Grtz Muty
 
Volgens mij hoef je je nergens voor te schamen. Zwanger zijn is gewoon ontzettend spannend en iedere vrouw is bang dat er iets mis kan gaan. Ik vind het alleen maar natuurlijk dat je dan de vk belt. Als ze even had aangegeven dat ze momenteel in een bevalling zit en later terug zou bellen was jij ook wat gerust gestelder geweest, toch.
Maar wat zei ze nu verder wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Groetjes, Melanie
 
Doe niet zo gek! Waarom zou je je schamen? Je kunt beter tien stomme vragen stellen dan het nalaten om één belangrijke te stellen. Een beetje verloskundige heeft daar begrip voor hoor, daar wordt ze voor betaald! Laat nog even weten hoe het verder gaat. Succes! Ik leef met je mee, hoor.
 
ben je al uit je schaamte hoekje??? hihih
t kan idd rottig overkomen als ze gewoon zeggen ah joh is nix maak je maar niet druk ok klinkt lullig op dat moment maar ik zou me absoluut niet schamen je vk is er toch om je vragen te beantwoorden ?????
 
He joh, daar hoef jij je toch niet voor te schamen. had ze maar meoten zeggen dat ze met een bevalling bezig was. Nee hoor, ben blij dat je toch nog gebeld heb en gerust bent gesteld.

fijne zwangerschap verder hoor!!
 
Terug
Bovenaan