Ooow wat heerlijk te lezen dat 't begonnen is !!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om te zien dat het nu eindelijk zover is voor iedereen
De eigen bevalling komt zo godzijdank ongemerkt dichterbij (20/10 uitgerekend) !

Maar om toch ook even mijn hart te luchten.... Ik kan weer eens niet slapen !

Normaal gesproken probeer ik eigenlijk gewoon te blijven liggen maar met een snipverkouden man naast me ging dat helaas niet meer lukken.

Hoe zit iedereen hier eigenlijk met gym of zwemmen oid? Zijn jullie daar nog mee bezig? Ik doe alleen nog zwemmen, en moet zeggen dat het me nog steeds bevalt. Heerlijk om een beetje rond te dobberen met wat oefeningen, en nog gezellig ook

Ok dames, een hele fijne dag allemaal en ik lees straks weer vrolijk verder !

Grtz, Jolanda

Heey,

Hier ook iemand die niet kan slapen....
Ik heb net gisteren mijn laatste zwangerschapscursus gehad. Dat vond ik zelf erg fijn om te doen, omdat we ook (bijna) elke week wat oefeningen deden om toch in beweging te blijven.

Zwemmen heb ik in de 5de maand veel gedaan, maar werd er een beetje zat van om telkens alleen te moeten zwemmen dus ben daar mee gestopt.

Groeten Wendy

hoi hoi
hier nog iemand die niet meer kon slapen,werdt om kwart vor zes wakker van een giga hoestbui en aangezien ik er om kwart over zes uit moet ben ik er uit gebleven.
he is inderdaad heel leuk om te lezen dat de een na de andere bevalt.liefs sil

Chips wat balen dat je zo slecht slaapt... Ik slaap nog steeds als een blok. Wordt wel 3 keer wakker per nacht en dan loop ik op automatische piloot naar de wc toe, daarna weer terug richting het bed  om zo weer in een diepe slaap te vallen.... Ben blij dat ik dat nog kan.

Verder heb ik vanavond zwangerschaps Yoga. Volgende week is het de laatste les (dan ben ik ook 39 weken). het bevalt me nog wel goed, even een uurtje voor mij zelf, heerlijk.

Nou meid probeer vanmiddag nog even je oogjes dicht te knijpen, even blij slapen/tanken.

Monique

Hoi hoi,

Ja wat spannend he nu het allemaal dichterbij komt. Krijg ook de kriebels (positief gezien) als ik al die leuke beval berichtjes lees. Deze week is mijn uitgerekende datum en het is zo gek dat je eigenlijk zit te wachten totdat het zover is. Maar dat ik me ook realiseer dat het wellicht nog 2 wk kan duren.

Groetjes en jullie ook allemaal succes, genieten van het laatste stukje zwangerschap en straks de bevalling.

Sylvia

ik ben ook 20-10 uitgerekend en hoop dat het vandaag nog gebeurt want het woord slapen is weg uit me wordenboek  en heb het erg zwaar met een kind van bijna 2 erbij.

alle dames heel veel succes met de het wat er gaat komen.

Manal

Terug
Bovenaan