<p>Hoi, ik weet nu al dat dit onderwerp verschillende reacties zal gaan opleveren maar ik moet het toch vragen.</p><p>mn dochter is inmiddels 2 en is heel erg dol op mijn oorbellen </p><p>ze kijkt bijna iedere dag even naar Mn oren en ik moet mijn hoofd dan van links naar rechts draaien zodat ze zeker weet dat ik ze in heb.</p><p>nu is het in mijn omgeving eerder gek als je baby dochter geen gaatjes heeft dan wel, en toen mijn dochter dus geen gaatjes kreeg als baby vond mijn omgeving dat maar raar ik kreeg vragen van ah waarom niet is toch schattig tis toch een meid ze wilt het later toch wel .. maar goed ik vind bij een baby een paar oorbellen gewoon geen gezicht .</p><p>nu kan Mn dochter voor haar leeftijd belachelijk goed praten en ze zegt nu dus al een paar dagen mama ik wil ook oorbellen </p><p>ze is nu dus 2 en ik ben zeker niet tegen oorbellen bij kleine kinderen dus als ze het zou willen mag ze het van mij maar goed ze kan dan wel goed praten maar begrijpen wat dat inhoud doet ze natuurlijk niet.</p><p>het zal even pijn doen daarna moet ik het goed verzorgen dus zal ze toch moeten toe laten dat ik er aan zit .. met slapen zal ze er in het begin last van hebben etc </p><p>wat te doen? Gewoon wachten tot ze een jaar of 3 of 4 is of wel gewoon doen </p><p> </p>