Oorbelletjes

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik bij mijn dochtertje (morgen 3 mnd) oorbelletjes laten schieten. Ik merk dat sommige mensen hier moeite mee hebben. Ik heb het bij mijn andere dochtertje ook gedaan toen zij nog klein was. Zelfs al met 9 weken.
Wat ik veel om mij heen zie met kinderen die ouder zijn en dan gaatjes in de oren krijgen is dat het veel sneller gaat ontsteken. Ze komen er met vieze (zand) handjes aan, je mag niet druppelen omdat ze bang zijn voor de pijn enz enz.
Mijn dochtertje heeft heel even gehuild. Met een paar minuten was het over en nu ligt ze heerlijk te slapen. Ik mag er ook gewoon aankomen zonder dat ze gaat huilen of aangeeft dat het zeer doet.

Hoe denken jullie hierover? Ben benieuwd.

Groetjes!!!
 
ik heb een knul, weet niet of hij blij gaat worden van oorbellen :p hihihi

maar heb ook een dochter, die ondertussen 4 jaar is. zij heeft nog geen oorbellen. ik ben van mening dat ze zelf mag kiezen wanneer ze die wil. en op het moment hoeft het van haar nog niet. mijn zus wou ze haar cadeau doen voor haar verjaardag, maar dat wou ze niet.
stiekem ben ik wel blij dat ze ze nog niet wil, want ik vind dat gefriemel aan die oortjes maar niets hihi, krijg dat niet voor elkaar. weet dat je ze niet hoeft te wisselen, maar toch.

ook al heb ik het zelf niet gedaan toch denk ik dat als je als moeder (ouders) echt oorbellen wil bij je kind, dat je het dan maar beter heel jong kan doen.
 
Nou, dan zal ik eens eerlijk vertellen wat ik er van vind. Ik vind een beetje zielig voor het kindje, ik vind het zelf veel te vroeg om je kindje nou al oorbellen te geven.

Mijn dochter mag zeker oorbellen als ze dat wilt, ze mag zelf meerdere gaatjes, maar de komende jaren niet. Ikzelf mocht pas gaatjes na mijn eerste communie en een tweede gaatje, wat ik heel graag wilde, mocht ik pas wanneer ik het huis uit zou gaan, dus 1 van de eerste dingen die ik deed, toen ik 19 was en het huis uitging, was een tweede gaatje erbij.
 
Eva is 4 maanden ,en toen ze 3 maanden was heb ik ook,oorbellen laten zetten heel schatig met roze diamantjes staat haar zo lief ze heeft geen last gehad. En ik maak me geen zorgen om wat andere er van zeggen Tis mijn kind dus ..... En als zij ze later niet meer wil haalt ze ze er wel uit zie je niks meer van
 
Bedankt voor jullie reactie's. Vind het leuk om te lezen dat er nog een moeder is die het heeft laten doen. Ik ben ook blij dat ik het heb laten doen. Ik vind het ook super schattig staan.

Groetjes!
 
Hay hay,

Iedereen moet lekker doen wat hij wil denk ik.

Ikzelf zou het niet doen en wel om de volgende reden: Het is pijnlijk, ze zien het niet aankomen en verwachten het dus niet en het is niet noodzakelijk zoals inentingen waarbij ze ook gaan brullen. Ik wil niet dat iemand mijn kindje pijn doet voor "de mooi". Als ze ouder zijn en het zelf willen, is het een keuze maar nu hebben ze die niet.....

Ik veroordeel niet. Ik zal ook dingen doen waarvan jullie zeggen dat jullie dat niet verstandig vinden.

WAAG HET MAAR NIET OM HET ONDERWERP NAVELPIERCING 4 MAANDEN AAN TE MAKEN OK?

hahahahaha!

Liefs
 
Terug
Bovenaan