Oordopjes?????

Ik had even een vraagje, ik ga binnenkort op vakantie met het vliegtuig en nou heb ik gehoort over oordopjes(earplanes)voor babies. Die kun je in doen met opstijgen en landen. Nou zou ik willen vragen of iemand van jullie daar ervaring mee heeft. En of het echt helpt.

Alvast bedankt
 
Hoi Sonja,
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik had voor ons zoontje van 4 maanden een neusspray voor babies (koop je bij de drogist) meegenomen. Door die spray blijven de oorbuisjes open en hebben ze geen last van de druk. Op de terugrreis heb ik trouwens helemaal niets gebruikt want ons zoontje had nergens last van! Prettige vakantie!
 
de kno arts heeft tegen ons gezegd dat het allemaal onzin is,, je kan er niets aan doen.. Wij net terug van vakantie hebben ook flesje gegeven( aan dochter toen 11 maanden) en 2 dagen er voor geholpen aan oren, en speen maar ze had weinig last ervan( amper) ik in tegendeel dacht dat mijn hoofd ging ontploffen, dus je kan beter zelf oordoppen kopen want zeer warschijnelijk heeft je kindje er helemaal geen last van.
 
Danielle waar is ze aan geholpen dan? Wnat als je kindje buisjes heeft gekregen is het logisch dat ze geen last meer hebben van druk op de trommelvliezen daar er een gaatje zit. Mijn zoontje had enorme last op de heenreis en wilde natuurlijk op dat moment niks drinken. Op de terugreis ben ik vlad voor het opstijgen begonnen met koekjes te geven en dat vond hij natuurlijk heerlijk waardoor door het kauwen de druk ook iets verminderde.Het is ook per kind verschillend. Sterkte in ieder geval.
 
mijn dochter moest geholpen worden, aan neusamandelen en oren( gaatjes ingeprikt).maar de kno arts zei nog voordat ze geholpen werdt dat het onzin is wat ze allemaal zeggen( dus drinken, kauwen enz) als je er last van krijg is dat zo, maar andersom ook dus( dat je er niets aan kunt veranderen). en heb nog een dochter van 4 jaar en die heeft ook nergens last van gehad, idem dito de vele kinderen die ook aan boord waren, maar natuurlijk is elk kind verschillend dus je weet het nooit!!! maar gewoon dingen blijven proberen hoor!! doe ik ook!!
 
Terug
Bovenaan