oorontsteking, buisjes

HEey meiden,

Zijn jullie kids ook verkouden?
Hier is Anne-Sophie al 4 weken verkouden. En daarbij dus ook koorts en astmatische bronchitus. Ze moet puffen maar vind dat zo vreselijk.
Nu klaagt ze vanaf vrijdag al af en toe over oorpijn dus ben maar naar de huisarts gegaan. Heeft ze oorontsteking. Weer een kuur gekregen en verzachtende oordruppels tegen de pijn. Ik ben echt de tel kwijt van het aantal oorontstekingen. En ik weet dat het zo'n pijn doet. Nu heeft de KNO arts gezegd dat ze misschien buisjes moet maar het nog even aan wil kijken. Over 3 maanden moeten we terug. Maar misschien is het het beste om door te zetten nu blijft ze maar met die oren bezig. Wie heeft er ervaring met buisjes bij kinderen?

groetjes Marianne

Mijn vriendin heeft met 3 kids ervaring en is elke blij als die kids bevrijd zijn van de oorontstekingen.
Maar goed ik spreek dus niet uit eigen persoon.
Ik hoop dat ze der zo snel mogelijk helpen en ze weer lekker beter is!

Groetjes Saskia

hoi hoi,
ja hier ook een kind met buisjes. En ik wou dat we het veel eerder gedaan hadden!
Sarah was latijd verkouden en had oorontsteking echt heel sneu. In januari heeft ze buisjes gekregen en is haar neusamandel eruit gehaald en dat was/is echt een wereld van verschil!
Ze is bijna nooit meer verkouden en heeft geen oorontsteking gehad sinds die tijd. Ik kan het je echt aanraden. Niet te lang mee wachten hoor, de ingreep is klein en daar zijn ze zo weer overheen en het resultaat is super...bij ons dan hè.

Succes Tamar

Terug
Bovenaan