<p>Mijn zoontje van 6 maanden slaapt al 6 maanden serieus belabberd. Zo belabberd dat ik er helemaal doorheen zit. Sinds de laatste dagen had ik het eindelijk voor elkaar dat hij een slaapje in bed deed.. maar opeens 3 dagen geleden krijst hij alleen nog maar in bed. Maar dan ook uren lang. Nu viel het me opeens op dat hij zijn oor vast pakt. Ik dacht gelijk aan oorontsteking, dus wil ik naar de huisarts. Probleem is, hij hoest al 3 maanden (ook zorgelijk) en zei dit ook eerlijk tegen de assistente. Hierdoor mag ik (enigszins) begrijpelijk opeens maar moeizaam langskomen en word ik straks gebeld door de dokter. Maar hoe moeten ze hier nu achter komen dan? Ik mag waarschijnlijk niet langskomen maar zouden ze dit echt op een telefoongesprek baseren? Ik zit er echt best wel doorheen, hij slaapt alleen nog maar tegen mij aan, niet tegen papa, en ik wil gewoon graag geholpen worden. Wat waren de symptomen van jullie kindjes met oorontsteking? Hij is verder wel vrolijk maar slapen doet hij dus niet meer.</p>