oorontsteking????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje, wanneer weet je/denk je dat je kleine oorontsteking heeft??
Oh...en zit er rond de 11 maanden weer een sprong???

Tijs heeft al een paar weken dat hij aan zijn oortje zit, nou deed hij dat ook altijd als hij tandjes krijgt en aan de poepbroeken te ruiken en te zien zou dat ook heel goed kunnen maar soms twijffel ik een beetje of hij niet last van zijn oortjes heeft??

Nu sinds 2 dagen slaapt hij ook super slecht overdag en savonds, na 23.00 uur gaat het juist wel weer goed en slaapt hij lekker door. Maar in de avond is hij heel onrustig en wordt ook regelmatig wakker, ik hoef er niet naar toe maar het is toch vervelend.
Kan dit weer een sprong zijn? Sinds een goede week heeft hij ook het staan ontdekt, heeft dat er wellicht mee te maken?

Pfff...soms is het zo moeilijk he, het ging net weer een tijdje lekker en hij sliep super goed overdag en snachts, maar nu begint het weer...haha.

groetjes, Daan mv Tijs

Hoi Daan,

Als je Tijs neer legt op het aankleedkussen of op de bank en zijn hoofdje ligt vlak, heeft hij dan ook last van zijn oortjes (huilen of oortjes grijpen)? Als dit het geval is kan het idd oorontsteking zijn. Zit er veel oorsmeer in het oortje ? Vaak duid dit dan op oorontsteking. Als ik jou was maakte ik even een afspraak bij de huisarts. Want ook als is het niets, het is echt heel vervelend om zere oortjes te hebben.

Jolanda

Terug
Bovenaan