oorontsteking

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Even een vraagje over ooronsteking. Marissa is erg ziek geweest en vrijdagnacht heel veel gehuild. Sochtends bij het eten zag ik ineens allemaal prut uit haar oor komen. Nu blijkt dus dat ze oorontsteking heeft gehad en het oor nu "geknapt" is waardoor ze nu een loopoor heeft. Ik probeer het prut er zoveel mogelijk uit te halen met een watje maar het oor begint nu aardig rood te worden en marissa laat het niet echt toe.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan ik het oor het beste schoonmaken? En hoe lang kan het duren voor het over is? Het ziet er erg vies uit en gaat ook in haar haar zitten en op haar bedje. Ik begreep van internet en van de doktersassistente dat het vanzelf over moet gaan.

Groetejs Bianca mv Marissa (17 maanden)

ppfff ik heb hier helemaal geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat een watje met gekookt water genoeg zou moeten zijn (ik bedoel het is al geknapt), wel sneu hoor voor je meissie!

en die troep in haar haartjes en bed, hoop voor je dat iemand anders een goede tip heeft!

beterschap!

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Bianca,

Je kunt dit het beste schoonmaken door wat babyolie op een watje te doen en dan alleen de oorschelp schoon te maken, je moet zoveel mogelijk vermijden om in het oor zelf te gaan...

vind het wel heel erg zielig hoor....

geef je meissie maar een dikke knuffel

liefs denise

ow en het lekkerst is om de olie een beetje op te warmen...anders voelt het zow koud aan..(in de magnetron bijv.)

suc6

Terug
Bovenaan