oorontsteking

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

hebben jullie misschien ervaring met oorontsteking?
roan heeft nu al een paar dagen hoge koorts en ik ben om half 5
toch nog even naar de huisarts geweest en die zei dat het
een oorontsteking was en nu moet ik paracetemol geven en
als het donderdag niet over is terugkomen...
maar ik hoop dat het dan al weer over is want ik moet
ook donderdag nog eens naar het bureau voor de bmr prik...

ik zet  ook nog even een fotootje hieronder van toen hij zich
kiplekker voelde...

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Geen ervaring, wel wil ik Roan beterschap wensen! Feline moet ook donderdag de BMR en meningokokken prik.
Roan krijgt hem denk niet als hij oorontsteking heeft? En als hij oorontsteking heeft moet hij dan geen antibiotica?

groetjes Maris

hoi mariska,

ik weetniet of hij de prik dan wel of niet krijgt, hij is al expres op een andere dag gezet vanwege het ziek worden voor we op vakantie gaan dus dat is wel vervelend als het niet kan donderdag...
hij krijgt nog geen antibiotica omdat we het eerst een paar dagen moeten proberen met paracetemol en neusdruppels en dan pas eventueel een kuurtje...

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Wel vervelend dat het al is uitgesteld. Ik heb geen verstand van oorontstekingen, maar ik dacht dat ze meteen antibiotica kregen? Wel beter van niet, scheelt weer voor het imuumsysteem natuurlijk.
Ik zou het wel even melden aan CB, anders ga je voor niks.

groetjes Maris

Ben zelf nogal vatbaar voor oorontstekingen Paracetemol werkt dan misschien iets minder direct als antibiotica maar dat is echt niet zo goed voor die kleintjes hoor (zeker niet voor het immuunsysteem)
En zover ik weet geven ze op het cb geen inentingen zolang het kindje koorts heeft.
Bij twijfel doen ze (hier op het cb) ter plekke temperaturen

Wist je dat je bij een oorontsteking ook een loopoor kan hebben (is een goed teken) maar dit is wel "besmettelijk" Je moet het maar weten hé

Hopelijk knapt je mannetje snel op

Succes
Achnita

Marissa heeft ook een oorontsteking gehad. Ook zij kreeg alleen druppels en paracetamol maar daar is het wel mee over gegaan. Ze hebben er alleen wel heel erg last van, de dokter zij ook dat het heel erg veel pijn doet. Geef hem dus echt het maximale aan paracetamol. Succes ermee!

groetjes Linda

Terug
Bovenaan