oorontsteking

A

Anoniem

Guest
Ja, ons kleine meisje heeft oorontsteking!
Sinds vrijdag ook hoge koorts en van vrijdag op zaterdag heel de nacht gegild. Om half 5 's morgens zelfs nog de huisartsenpost gebeld, maar daar werd ik een beetje afgescheept; geef haar maar een zetpilletje en neem haar desnoods bij je..
Uhhh...Waar denk je dat ik  al de hele nacht mee bezig ben???

Maar goed, de rest van het weekend ging het iets beter, alleen de koorts bleef wel.
Dus vandaag toch maar naar de ha. Blijkt ze toch een fikse oorontsteking te hebben.
Als ze ons nou gelijk hadden laten komen die nacht, dan had ze een kuurtje gehad en was ze er nu al vanaf geweest.
Ze heeft nu dus wel een kuurtje gehad en ik hoop dat het snel aan slaat.
Groetjes Sil

hoi sil,

hier heeft er ook een ooronsteking gehad.. en maar brullen.. en niet willen slapen..
maar hij greep niet naar zijn oor.. dus toen ie eindelijk onder de uitslag zat toch maar eens naar de huisarts gegaan en die keek.. en tata.. oorontsteking..
gelukkig is het nu over.. ging met het kuurtje errug snel beter!

succes..

liefs Annemiek

Hè lieve Chloë,

Wat erg voor je, meis. Ik kan me voorstellen dat je je erg rot voelt zeg. En zeker na die reactie op de HA-post. Fijn dat je mama goed voor je zorgt. Ikzelf zit helaas toch ook weer in een koorts-dipje, maar ik heb gelukkig niks aan m'n oren.
Hè Chloë, heel veel sterkte en beterschap toegewenst!

Thomas

Ahhhhhhhhh Gosssssssieeeeeee........ Chloë toch...... ahhhhhh
Laat je maar lekker door mama vertroetelen hoor!!!
Maar volgens mij doet mama dat al!  
Beterschap hoor!!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

ach arme meid!!! dat ze je zo af kunnen schepen he, en het doet zo'n pijn oorontsteking, demi heeft het ook heel veel gehad, nou ik hoop dat het kuurtje snel aanslaat en dat ze gauw weer opknapt!!
heel veel beterschap,

groetjes susanne

Ah zielige meissie en mama ook natuurlijk!

Stomme huisartsenpost ook he,je moedergevoel klopt altijd he........

hopelijk ben je  snel weer opgeknapt!

Dikke beterschapknuffel van fenna en haar mama

Heel veel beterschap met je meissie... Wat zielig zeg, nu snel opknappen hoor!

Ach...arme Chloe...hier heb je een dikke knuffel van me hoor!  
Hopen maar dat je snel weer beter bent.

Liefs van Efraim

Terug
Bovenaan