oorontsteking

wie heeft hier ervaring mee?? ik word er langzaam hopeloos van mijn zoontje van bijna 10 maanden heeft nu al 4 keer oorontsteking gehad iedere keer is het schreeuwen van de pijn niet kunnen slapen ook slecht voor mama!!!! Nu ben ik al 4 kuren verder het helpt prima moet ik zeggen hij knapt er goed van op. Ik ben al bij de kno arts geweest die zegt het is niet erg geef maar een kuur zolang hij gaat praten en woordjes zeggen is er niks aan de hand hij heeft gewoon pech dat hij vatbaar is voor oorontsteking. Ik denk dan doe ik iets fout ik doe altijd een jasje aaan niet in de koude wind leggen. Hoe kan ik hier goed mee omgaan?? Heeft iemand hier ervaring mee het is echt zielig om de paar maanden heeft het arme mannetje weer zijn oortjes vast
 
Hallo Mams,

Hier hetzelfde verhaal. Vanaf 6 maanden tot 15 maanden, heeft mijn zoon ook aan de lopende band oorontstekingen gehad. Van huisarts tot dokterspost midden in de nacht, gek werd je ervan en je kunt niks voor je kind doen op zo'n moment.
Omdat hij te vaak antibiotica had gekregen, schreven ze dat dus ook niet meer voor. Hij moest het maar uitzieken. Uiteindelijk hebben we een verwijzing voor KNO gevraagd en deze heeft uiteindelijk de neusamandel verwijderd en buisjes geplaatst.
Mischien een optie voor jouw zoontje?
Mijn zoon heeft sinds die operatie nergens last meer van.
Volgens mij heeft het ook niks met kou te maken maar met bacterien en dat de gehoorgang nog niet is volgroeid.

Veel succes!
 
Hoi mams