Oorontsteking

Mn arme kleine ventje heeft oorontsteking!vind zo zielig!!hij is al een paar nachten goed in de weer.soms wel 3 tot 4 keer wakker,veel willen drinken dan.en even huilen dan ook wat we echt niet gewend waren van hem.gisteren op heel de dag vanf 6.30 tot 21.30 maar 2 uurtjes geslapen.en bij de oppas maar 1 flesje gedronken en veel huilen/zeuren.vannacht zie ik al tegen mn man:als het zijn oortjes maar niet zijn....en ja hoor,vanmorgen heel vies oortje.de pijn is nu gelukkig wel over en Kyandro drinkt en slaapt gelukkig weer.maar pfff heb echt staan huilen vanmorgen hoor.maak me best ongerust want heb zelf als kleine baby ontzettend veel oorontsteking gehad en mn ouders hebben veel met me afgezien.mn dochrer van 3,5 jaar heeft ook al 2 keer buisjes gehad maar kreeg pas rond 1 jaar ooronsteking,en Kyandro nu met 5 mnd al.dus vind best heel vroeg.ik had vroeger met elke tand/kies ooronsteking.dus zal goed kunnen dat hij snel tandjes krijgt(wel hele harde bobbels veel in de mond zitten bijten en kwijlen)soms gaat dat dus ook gepaard met oorontesteking,maar hoop niet net als bij zn mama vroeger was.want dan gaan we nog afzien..
sorry voor mn lange verhaal,maar moest het even kwijt
liefs jootje

He, wat vervelend! Heeft hij geen koorts? Ik snap het helemaal hoor, dat je even moest huilen vanochtend! Het is gewoon niet leuk dat hij pijn heeft en jij er niks aan kan veranderen! Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat Kyandro zich snel beter voelt!

x Nath

Wat vervelend voor je kleine man en voor jullie. Ik kan me voorstellen dat jullie even je hart moesten luchten.

Ik hoop voor jullie dat Kuandro zich snel beter voelt.
Sterkte

Yvonne

hey meid,

wat verschrikkelijk rot! ik kan me zo voorstellen dat je je rot voelt en moet huilen als je ziet dat je kleintje zich zo rot voelt... en tuurlijk mag je het hier kwijt.. hoop dat het geholpen heeft ;) sterkte!

leifs,

T

Wat vervelend!!!!
Hopelijk lijkt hij hierbij niet zoveel op zijn moeder!
Karlijn heeft ook vrij vaak vieze oortjes, echt van die loopoortjes. Ben dus ook wel bang dat ze vroeg of laat oorontsteking krijgt en weet nog al te goed hoe zeer ddat doet:(

Zou echt vreselijk verrvelend zijn ( voor Kyandro en voor jullie) als hij bij elk tandje oorotsteking krijgt.

Heel veel sterke ermee!!!!!!

Kyandro heeft nu ook een loopoor,dat is wel fijn want dan is de druk eraf,hij heeft 1 dag daarvoor koorts gehad,veel huilen dus en weinig drinken,nu is het ons ventje weer die we kennen gelukkig.

@Essje:heeft karlijn dan niet gewoon ook oorontsteking?dat het daarna doorbreekt?
liefs jootje

bedankt voor de lieve reacties

Nu je het zo vraagt... misschien wel maar is me dat nooit zo opgevallen/ heb ik daar niet aan gedacht. Ze heeft al een paar keer een loopoortje gehad. Ook trekt ze vaak aan haar oortjes, misschien doen ze haar dan wel pijn. mmmm nu ik dit zo type.......
Zal het eens in de gaten houden.

Kan me nog goed herinneren dat je een poosje geleden schreef dat Karlijn zoveel huilde s nachts.misschien had ze toen ook wel oorpijn??mn ouders hebben vroeger ook nachten met me in de weer geweest.(zonder dat ze eerst wisten wat er op deed)nu ook met Kyandro veel in de weer geweest s nachts.en als het oortje niet doorbreekt blijft het veel meer zeer doen. als ik jou was zou de huisarts bellen als ze weer een loopoortje heeft.ik ben zelf heel alert erop bij mn kids,ik ben zelf veel te laat doorverwezen na de kno arts(pas met 3 jaar)waardoor ik veel nare operaties aan mn oren heb gehad en rechter oor bijna helemaal doof is(door oorontstekingen)mn dochter heeft nu al 2 keer buisjes gehad en heeft nu nooit geen oorontsteking meer,dus als hij nu weer oorontsteking heb ga ik zeker naar de dokter.want wil niet dat mn kids me zo volgen
liefs jootje

Terug
Bovenaan