Mn arme kleine ventje heeft oorontsteking!vind zo zielig!!hij is al een paar nachten goed in de weer.soms wel 3 tot 4 keer wakker,veel willen drinken dan.en even huilen dan ook wat we echt niet gewend waren van hem.gisteren op heel de dag vanf 6.30 tot 21.30 maar 2 uurtjes geslapen.en bij de oppas maar 1 flesje gedronken en veel huilen/zeuren.vannacht zie ik al tegen mn man:als het zijn oortjes maar niet zijn....en ja hoor,vanmorgen heel vies oortje.de pijn is nu gelukkig wel over en Kyandro drinkt en slaapt gelukkig weer.maar pfff heb echt staan huilen vanmorgen hoor.maak me best ongerust want heb zelf als kleine baby ontzettend veel oorontsteking gehad en mn ouders hebben veel met me afgezien.mn dochrer van 3,5 jaar heeft ook al 2 keer buisjes gehad maar kreeg pas rond 1 jaar ooronsteking,en Kyandro nu met 5 mnd al.dus vind best heel vroeg.ik had vroeger met elke tand/kies ooronsteking.dus zal goed kunnen dat hij snel tandjes krijgt(wel hele harde bobbels veel in de mond zitten bijten en kwijlen)soms gaat dat dus ook gepaard met oorontesteking,maar hoop niet net als bij zn mama vroeger was.want dan gaan we nog afzien..
sorry voor mn lange verhaal,maar moest het even kwijt
liefs jootje
sorry voor mn lange verhaal,maar moest het even kwijt
liefs jootje