Oorontstekingen baby 8 maand.. Buisjes? Amandelen verwijderen?

<p>Hallo!</p><p>Sinds december wordt onze jongen geplaagd door oorontstekingen, de een na de ander. We hebben de afgelopen maanden vaker wel, dan geen oorontsteking gehad. We zijn nu 5 oorontstekingen, 3 antibiotica kuren en 2 flesjes oordruppels verder.. in de hoop dat de volgende oorontsteking even een tijdje op zich laat wachten (waar ik niet vanuit ga, gezien zijn geschiedenis).</p><p>Ondertussen is ons ventje van bijna 8 maand vorige week 4 dagen, 3 nachten opgenomen in het ziekenhuis, omdat hij 's nachts vaak gillend wakker wordt, en niet meer in slaap komt. Waardoor wij al vanaf december slapeloze nachten hebben. Deze opname had als doel dat wij konden bijslapen (dat is gelukt) en om te kijken waar die huilbuien vandaan komen. conclusie vanuit het zkh: de oorontstekingen zitten zijn nachtrust écht in de weg. De kinderarts geeft aan, kindjes onder een jaar liever niet te willen behandelen met buisjes of amandelen verwijderen i.v.m. de narcose. </p><p>De huisarts gaf vandaag nog aan: jullie moeten ook niet te lang aanmodderen, ik wil jullie als het moet ook nog wel doorverwijzen naar de KNO, die kiezen er sneller voor om baby's onder een jaar toch wel te helpen. </p><p> </p><p>WAT TE DOEN?! iemand ervaring met eigen kindjes onder een jaar en buisjes en het verwijderen van de neusamandelen? </p><p> </p><p>Alvast bedankt! Groetjes, uitgeputte moeder ;)</p>
 
Ik heb hier heen verstand van maar ik zou zeggen hup naar de kno arts die weet er het beste van hoe wie en wat.. ? die mensen hevben er voor gestudeerd. Succes ermee! Wel heeeel vervelend voor jullie kindje hoop dat er snel een oplossing is. 
 
De jongste heeft hier met 10 mnd buisjes gekregen. Hij knapte er enorm van op. De druk is er dan af.... waardoor ze beter gaan slapen. 
 
 
Amandelen doen ze niet zo snel op deze leeftijd. Te groot risico, Omdat ze hier soms best bloedverlies van kunnen krijgen. En zoveel hebben ze nog niet.  
 
Het is erg vervelend. Ik heb nog een in huis lopen met chronische oorontsteking... hij is nu al 10. Maar vanaf 3 mnd tot ruim 8 jaar heel veel last gehad. Hij heeft helaas ook gehoorschade hierdoor. 
Ruim 8 x buis. Keel amandelen eruit en zijn neusamandelen zijn 2x gedaan..... Die dingen groeien weer aan. Maar inderdaad ook zware slaapproblemen hierdoor gehad. Zijn dag en nachtritme was omgedraaid. 
 
Terug
Bovenaan