Oorpijn?

ik denk dat mijn zoontje last heeft van oorpijn, tenminste hij huilt niet en echt pijn doet het volgens mij ook niet, maar hij zit steeds met zijn handje achter zijn oor, steeds hetzelfde oor.

nou vraag ik mij af als zijn tandjes doorkomen krijgt hij dan ook oorpijn? Hij is 6 maanden, en kwijlt (weer) en bijt, rode wangen, maar deze verschijnselen komen en gaan. Zou het hierdoor komen? En dan chamodent geven?

Groetjes,
Rachel
 
Het kan zijn dat hij gewoon erg moe is. Dat kan wel een bijverschijnsel zijn van tandjes die doorkomen.
Akim doet dat ook wanneer hij moe is!

Succes ermee, ik hoop voor je dat het geen oorpijn is, want dat doet ontzettend veel pijn.

Groetjes Vivian
 
dank je Vivian, hij heeft volgens mij geen pijn, zal dan wel door de tandjes komen of door moeheid, ik zal er is op letten of hij het meer doet als hij moe is.

groetjes,
rachel
 
Mijn zoontje friemelde op die leeftijd ook de hele tijd aan een van zijn oortjes. Volgens de kinderarts had hij die net ontdekt en vond hij het interessant nieuww speelgoed...
 
Ik was er zelfs voor naar de dokter geweest, mijn zoontje zat ook opeens steeds aan zijn oortjes en omdat we zwemmen was ik naar de dokter geweest want ik dacht ook oorontstekking, maar net wat Marian zegt, dan hebben ze opeens de oortjes ontdekt en denken hee dat is leuk... Mijn dokter vertelde ook dat een baby nog geen pijn kan onderscheiden, dus voelden wel pijn maar weten niet waarvan het vandaan komt en kan dit alleen maar uiten door te huilen of/en koorts... Succes
 
Terug
Bovenaan