Oorpijn

Baby's schijnen dan telkens naar hun oren te grijpen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn zoontje altijd aan zijn oren ging frunniken als hij moe was.
 
naar oren grijpen, en rood achter het oor,koorts. wat ik ook wel eens deed is een beetje drukken op de oorschelp en als ze gelijk gaan huilen is het meestal oorpijn. mijn dochter heeft dit 4 keer gehad is geen pretje moet ik zeggen.
 
Toen mijn zoontje twee weken oud was had hij ook oorpijn (nog net geen ontsteking zei de huisarts).
Hij heeft de hele nacht alleen maar gehuild en dan met name als we hem neer legde. Dit is het enige signaal geweest waaruit wij, achteraf, konden merken dat hij oorpijn had.
 
Wie weet hoeveel een baby van 6 maanden per week of maand kan en of moet aankomen?Ik heb een schat van een baby hij is altijd goed gegroeid de geboorte gewicht was 3915 g en nu weegt hij 8250 g.De laatste twee keer dat ik bij cb kwam heeft hij wat minder aangekomen iets van 170 g in een maand en laatst 185 in een maand dat vond de cb arts wat weinig vergeleken met altijd en ook omdat hij altijd heel goed geroeide meot ik me zorgen gaan maken?Ik voed hem nogsteeds zelf en hij krijgt ook wat hapjes overdag hij vind het niet zo lekker mama`s melk vindt die het lekkerst.graag hoor ik wat van jullie
Groetjes sus
 
Terug
Bovenaan