oorpijn

sam zit al een paar dagen niet goed in haar velletje!
Donderdagavond heel erg overgegeven en 39.3 koorts. uit het niets huilen. we hebben haar paracetamol gegeven. Vrijdag slecht drinken. vannacht weer paar keer heel erg huilen ben ik niet gewend want ze slaapt al een tijdje door. als ik in de buurt van haar oor kom, begint ze te huilen.
ik denk dus aan oorontsteking.
op internet zat ik er wat over te lezen, en dan zeggen ze bij kinderen onder de 2 jaar naar de huisarts gaan.
Kan toch nog wel wachten tot morgen, of zou het zo'n spoed zijn om de weekendarts te bellen?

Het enigste wat ik kan zeggen, ga op je gevoel af! Als jij het idee hebt dat ernaar gekeken moet worden, dan moet je gewoon bellen. Als je denkt dat het tot morgen kan wachten, dan wacht je ermee. Je kan altijd de huisartsenpost bellen en met hun overleggen of zij denken dat het nodig is dat je komt.
In ieder geval heel veel sterkte! En geef haar voldoende paracetamol, want oorpijn kan echt ontzettend pijnlijk zijn.
sterkte en beterschap voor Sam!

Liefs,
Mar

Ga idd op je gevoel af. En misschien is het wel goed om ter overleg even met de huisartsenpost te bellen.
Hoop dat het snel over is want oorpijn kan echt heel heel pijnlijk zijn.
Laat je even weten wat je doet en hoe het gaat?

succes

ze heeft gistermiddag goed geslapen en toen ze wakker werd zat er veel rommel in haar oor en ook wat in bed, ik denk dat het van binnen geknapt is. de druk is er denk ik af.
Ze heeft ook nu geen last er meer van als ik aan haar oor kom.

Gelukkig maar.

Terug
Bovenaan