oorpijn

Mijn zoontje van 3 jaar grijpt regelmatig naar zijn oor (links of rechts, dat wisselt). Als ik vraag of het pijn doet zegt hij meestal 'ja'. Het is niet voortdurend en hij loopt er ook niet bij te huilen/schreewen/gillen. Ben al bij KNO arts maar die zegt dat het meevalt (zijn trommelvlies 'iets' ingetrokken). Hij ademt ook eigenlijk alleen door zijn mond en snurkt nogal 's nachts. Vanmorgen vond ik een druppel bloed ter hoogte van zijn oor. Is er nu toch iets 'geknapt'.

Eigenlijk maak ik me een beetje ongerust. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!

Astrid
 
hoi astrid,

wellicht een iets late reactie. maar ik zal toch weer teruggaan naar de knoarts hiermee. zeker als je een druppel bloed vindt.
hoe gaat het nu verder met hem?
 
Hallo MamavanEsmee,

Evengoed bedankt hoor, voor je reactie!

Dat is het em nou juist: toen is bij die KNO arts kwam zag het er niet zo heel ernstig uit. Vervolgens heb ik een paar weken later die druppel bloed (ter hoogte van zijn oor) in zijn bed. Het is gelukkig een heel gezonde jongen verder en eigenlijk niet tot zeer weinig ziek. Maar dat alsmaar door zijn mond ademen (ook overdag en met best wel veel lawaai) baart me toch een beetje zorgen. In januari ga ik weer terug naar die KNO arts en zal dit ook allemaal vermelden. Ik stond de vorige keer binnen 5 minuten weer buiten en dat geeft dan achteraf ook geen lekker gevoel; je blijft toch met vragen zitten......
 
Terug
Bovenaan