oorproblemen

hoi
ik heb een zoontje van 21 mnd. en heeft veel last van zijn oren.na veel bezoekjes aan de huisarts heb ik zelf de k.n.o-arts maar gebeld voor een afspraak.
die zag gelijk dat zijn keelamandelen erg ziek waren en de druk van zijn oren was veel te hoog(wat een huisarts niet kan opmeten,en ook niet kan zien)vandaar dat die zoveel pijn had.keel/neusamandelen moesten er uit en beide oren werden doorgeprikt.en nu maar afwachten of dit helpt.mijn vraag is nu of iemand hetzelfde heeft meegemaakt met zijn kind en hoelang het duurt voordat hij pijnvrij is vooral zijn oren daar heeft die nog last van.het is nu een week geleden gebeurt,en misschien ben ik te ongeduldig,maar ik hoop zo dat die nu van zijn oorproblemen af is.
ik hoop op een reactie!
groetjes
 
hoi Nina

ik heb een zoontje van 22 mnd en hij heeft buisjes in beide oren gekregen al bij
14 mnd ! zielig, die ingreep maar het heeft heel goed geholpen !
mijn zoontje had om de 3 wkn oorontstekingen. buisjes dus geplaatst in juni 2005
en tot op heden geen klachten ! Hij had al na 3 dagen geen last meer maar bij jouw
zoontje is beduidend meer gebeurd en dat zit allemaa " bij elkaar " dus ik zou een weekje geduld hebben.

succes ermee !

groetjes Kreeft
 
Terug
Bovenaan