Oorsuizen

<p>Dag allemaal,</p><p>Ik heb al een aantal weken last van oorsuizen en een drukkend gevoel in het hoofd. Af en toe komt daar nog bij dat ik een soort aanvallen hebben waarbij het even een paar seconden heel heftig is met duizelingen. Ik ben al een aantal keren bij de huisarts geweest maar die weet niet wat het is. Bloeddruk, HB, suiker alles is goed. </p><p>Herkent iemand dit ? </p>

Gebruiker10079519 op het einde van mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook last van oorsuizen, maar toen ik eenmaal bevallen was bleef ik er last van houden. Ben bij twee verschillende huisartsen geweest, maar die wisten het ook niet. In de loop van de jaren is het afgenomen, maar nu ik inmiddels weer hoogzwanger ben komt het weer terug. Ik ga er zelf een beetje vanuit dat de zwangerschap je evenwichtsorgaan gewoon verstoord en dat staat natuurlijk ook in verbinding met je oren.

Tsja misschien moet ik het daar Maar op houden inderdaad. Twijfel nog om naar een kno arts te gaan maar ik denk dat die mij toch ook niet verder kan helpen... 

Tsja misschien moet ik het daar Maar op houden inderdaad. Twijfel nog om naar een kno arts te gaan maar ik denk dat die mij toch ook niet verder kan helpen... 

Terug
Bovenaan