oorsuizen

Herkenbaar?

Ik heb de laatste tijd steeds meer last van hoge piep/zoemtonen in mijn
oren, die vooral 's nachts (als het stil is) te horen zijn binnen in
mijn oor.

Vraag me af of dit wat met de zwangerschap te maken heeft.

Sannes

39wkn6dgn

hoi sannes,
wat jij schrijf kom mij erg bekend voor.
ik heb er ook een week of 4 last van gehad en dan met name me linker oor,nooit me rechter.
ik weet niet hoe dit komt maar bij mij is het nu helemaal over.

groetjes patries

Hoi Sannes,

Ik herkende jou probleem meteen.
Toen ik 30 weken zwanger was kreeg ik ook ontzettende last van oorsuizen, ik werd er letterlijk gek van. Ik sliep slecht en werd zenuwachtig en angstig van het geluid in mijn oor.
De gyneacoloog dacht dat het te maken had met vocht dat ik vast zou houden in mijn oor ivm de zwangerschap.
Inmiddels is mijn zoontje 9 maanden oud en heb ik geen last meer van oorsuis, het is een paar weken na de bevalling   weggetrokken. Het zal dus toch wel vocht zijn geweest.

Je kunt er dus niets aan doen, afwachten dus.

Groetjes   en succes met je bevalling.

groetjes MARIJKE

Ja heel herkenbaar, ik heb er bijna 9 maanden last van gehad.
Het heeft inderdaad te maken met je zwangerschap, je lichaam maakt meer bloed aan en dat hoor je suisen door je oren.
Dit was in iedergeval wat mijn verloskundige zei.
Toen Yorben geboren was was het ook na bijna 3 dagen ook ineens weg!

Ut is lastig ik weet het maar je moet maar zo denken: je bent zwanger en dat is al een groot wonder dan kun je dit ook wel aan!

Gr

het oorsuizen is bij mij tikken in het oor, net alsof er water in je oor zit.
na een bezoek aan de huisarts bleek het vocht achter mn trommelvliezen te zijn
door 's avonds neusspray te gebruiken kun je ervoor zorgen dat het vocht bij je oor minder wordt. ik heb een aantal nachten heel slecht geslapen, maar sinds ik de spray gebruik 's avonds slaap ik tenminste weer goed.

Terug
Bovenaan