Oortjes inderdaad niet goed !!!!!!!

Nou gister zijn we dan naar het WKZ in utrecht geweest voor de vierde gehoortest inmiddels, maar hier konden ze echt goed zien of er echt iets met de oortjes aan de hand is. Helaas zijn beide oortjes niet goed van onze kleine Daphne. Haar rechteroortje moet een hoortoestel en haar linkeroortje zit op het randje van heel slecht. 17 april moeten we terug komen voor nog een paar testen en dan bespreken ze met ons wat we ze eraan gaan doen.

Toen ik terug reed naar huis begon het pas echt tot me door te dringen en moet zeggen ik ben er toch een soort van kapot van telkens positief gebleven dat het goed kwam. Nou nu maar afwachten tot 17 april.

Liefs Margot en Daphne (10-02-2009)

Ach meis.... wat ontzettend vervelend voor jullie.

En dan blijf je maar positief de tussentijd, ik leef met jullie mee!

Ik hoop dat ze 17 april iets kunnen verzinnen dat ze straks heel goed kan horen (met of zonder hulpmiddelen) maar dat ze jullie lekker kan verstaan!

Lekker blijven kletsen hoor!!!

Sterkte,

Liefs Sabina

Ach jemig, wat vervelend. wat zullen jullie geschrokken zijn.  
Dit neiuw wil je niet horen.  

Ik hoop dat het  ergens toch nog mee zal vallen.  

Het is natuurlijk wel "goed"dat ze er nu al achter zijn gekomen. op deze manier zal jullie daphne in iedre geval wel normaal leren praten etc.  

Veel sterkte, janneke  

Poeh, dat is vervelend nieuws... :-(
Ik kan me voorstellen dat je hiervan geschrokken bent, het is en blijft erg akelig als er iets niet goed is met je kleine. Ik stel me ook zo voor dat je dit echt even moet verwerken, tenslotte blijkt ze toch een handicap te hebben. Niet het einde van de wereld natuurlijk, maar toch iets met veel invloed op haar en jullie leven!

Ik hoop dat ze met wat hulp toch redelijk goed kan gaan horen en er geen 'last' van gaat ervaren!
Laat het rustig bezinken en wellicht zijn er patientenverenigingen ofzo waar je tzt kunt aankloppen voor ervaringen, tips, informatie etc?

Heel veel sterkte meid!

Karin
(m v Eveline 21-02-09)

getsie meis!
ik heb zo voor jullie zitten duimen op goed nieuws.

gelukkig zijn er tegenwoordig goede middelen voor kinderen die slechthorend zijn!
dat is dat het enige positieve in dit vervelende verhaal. bah!

wat moet het moeilijk zijn dit alles te beseffen...
dikke knuffel van mij en Swen!
liefs Carina

Ach jee. Was even aan het lezen bij andere mama's (zelf van oktober 2008) en las jouw berichtje. Hebben zelf kennissen die in oktober ook ouders zijn geworden van een heel slechthorend kindje en inderdaad...dat heeft veel impact. Je hoopt toch allemaal dat je kindje op en top gezond is en dit is een vervelende handicap.

Ik wens jullie veel sterkte bij het verwerken van het nieuws.

Liefs, een meelevende oktober 2008 mama

Hoi moeders,

Bedankt voor jullie reactie het is inderdaad niet niks, maar we zijn alleen maar meer van haar gaan houden. We hopen dat ze veel aan het gehoor kunnen doen ik kan dan ook niet wachten tot het 17 april is dan horenwe hoe en wat. Ik hou jullie wel op de hoogte. Ik ga nu mijn kleine meisje uit haar bed halen, want het is etenstijd.

Liefs Margot en Daphne

Hé meid wat een narigheid...je wil toch het allerbeste voor je kindje en hier zit je niet op te wachten. Ik hoop dat je toch positief kunt blijven en er het beste van kan maken, samen  met jullie meisje. En dat ze een goede oplossing vinden in het zh natuurlijk!
Succes...liefs, Elle

Terug
Bovenaan