Oorzaak?

<p>Hallo mama’s </p><p>ik zit met een klein probleempje er zijn vast wel ervaren mama’s die mij willen adviseren. Mijn zoontje van 18 weken drinkt opeens minder en spuugt ook veel meer ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met pap bambix in de ochtend en avond.soms lijkt het alsof hij gewoon geen honger heeft maar dat lijkt me ook een beetje sterk omdat er toch echt 4 uur tussen de voedingen zit en hij dit niet helemaal opkrijgt( niet alle flessen) hij drinkt ochtend en avond 200 met 7 schepjes voeding en 2 schepjes bambix de rest van de drie voedingen 180 x 6 schepjes. Wat kan ik het beste doen </p><p>xx mama van een engeltje</p>

Hoi hoi, 
ik lees je bericht en mij lijkt dat hij goed drinkt.. 
onze kleine meid is 5,5 maand en heeft nooit het standaard gedronken wat op de pakken staat. Van de kinderarts kreeg ik het advies om haar gewicht keer 150 ml te berekenen. Dat is wat ze nodig hebben. Maar onze kleine meid doet het goed maar drinkt echt minder. Ze mag allang flessen van 180 ml maar ze drinkt er van 120 a 150 ml en dan laat ze het gewoon lopen als ze niet meer wil. 
Zou me niet teveel zorgen maken. Kleine geeft denk ik goed genoeg aan wat hij/ zij nodig heeft. 

Groetjes!! 

Onze meis van 17 weken drinkt ineens ook minder. Was eerst 4x 180 en som nog een beetje bij en nu krap 5x 150 (krijgt ze niet op). En inderdaad geeft ze nu ook meer terug. Wij geven geitenmelkpoeder.
Ik dacht zelf dat het misschien te maken heeft met de 4 maanden sprong. Ze maakt nu zoveel ontwikkelingen door.
Ook slaapt ze nu veel minder overdag. En s avonds wil ze niet meer naar bed. Terwijl dit eerst geen enkel probleem was. Ze slaapt gelukkig wel altijd door van 10 tot 10.
ben benieuwd of er nog meer mamas zijn die dit met 4 maanden hebben.

Hoi,
Mijn zoontje is nu ook bijna 4 maanden en sinds vorige week drinkt hij ook wat minder dan normaal meestal doet hij dat bij zijn sprongetje deed die bij de vorige 2 ook. En zolang hij gewoon doet wat hij altijd doet maak ik me nergens zorgen over. 

Terug
Bovenaan