oowwww, hij is zo moe maar zoooooo lief.....

A

Anoniem

Guest
..... dat ik hem niet naar bed wil brengen. We zitten saampjes achter de computer, yanick zit schattige geluidjes te maken en op mijn arm te sabbelen. Hij is moe en moet naar bed maar ik heb em zo gemist vandaag. de hele dag naar t kdv en daarna uitgeput in slaap gevallen tot 19:30. En nu nog even samen knuffelen, maar ik moet er toch aan geloven. t is beter voor iedereen als hij nu lekker naar zn bedje gaat, zucht.....

hebben julliedat ook, dat als je je kleine de hele dag niet gezien hebt je t zo jammer vindt als ie moet slapen?

Het liefst wil ik de hele avond lekker kroelend op de bank zitten en ik niet alleen

Kay komt altijd helemaal moe van alle indrukken op het kdv thuis, maar hij vecht na z'n groente hapje tegen de slaap hij wil er bij blijven. Iedere keer drama om hem naar boven te krijgen! Maar we hebben er wat op gevonden... een plekje op de lekkere diepe bank.  Ik zit  maar al te graag met mijn  benen languit  op de bank, leg hem op z'n kleed aan me voeten.

Nog geen 5 minuutjes later  komt er een beentje en een handje over moeders kuiten, kontakt!!! Dan is het goed, dan slaap hij tot dat wij naar bed gaan.
Zonder tegen spurtelen gaan we met z'n drietjes naar boven om vervolgens lekker verder te slapen.

Misschien niet de beste oplossing maar wel de lekkerste

groetjes Wan

Nou dat heb ik zelfs wel eens als ik de hele dag thuis ben!
Hoezo verliefd op je kindje... .

groetjes Mieke

Oh ja, herkenbaar. Zeker na een lange dag werken. Dan wil je eigenlijk toch meer tijd met die kleine. Maar ja... er moet ook brood op de plank komen he.

Terug
Bovenaan