op 21 augustus bevallen d.m.v. een keizersnede van dochter Feline

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Op 21 augustus jl. ben ik voor een extra ctg controle naar het z.h. gegaan omdat ik mijn kindje nog maar nauwelijks voelde. Hier bleek de ctg helemaal niet goed te zijn en ben ik meteen ingeleid. Toen de ontsluiting niet snel genoeg vorderde kreeg ik een keizersnede en dus ben ik op 21 augustus om 18.04 uur 'bevallen' van een prachtige maar nog veel belangrijker, gezonde dochter. Ik was 37 weken zwanger en Feline was 6 pond en deed het meteen goed. Het was even schrikken want het bleek dat mijn placenta gewoon 'op' was en Feline had het geen dagen meer volgehouden. Ik ben dus heel blij dat ik heb gevraagd om een extra ctg!

De keizersnede is me trouwens 100% meegevallen. Bij mijn 1e heb ik al een natuurlijke bevalling meegemaakt dus ik heb ook niet het gevoel iets gemist te hebben. De gezondheid van mijn kindje gaat uiteraard voor. Meiden, iedereen nog veel sterkte gewenst met de laatste loodjes!!

Groetjes F. (moeder van Mandy en Feline)

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Feline! Wat een spannend gedoe zeg. Maar goed dat je zelf aan de bel hebt getrokken. En wat heerlijk dat Feline hetmeteen zo goed deed. Geniet van deze mooie tijd.
37 weken

Gefeliciteerd met je dochtertje,

Goed zeg dat je zelf door had dat het niet helemaal ging zoals het moet. Elke keer als ik zoiets lees denk ik; heb ik die van mij vandaag nog wel gevoeld?

Mijn vorige bevalling heb in Singapore gehad en daar krijg je elke keer een echo en daarop kun je ook de kwaliteit van de placenta zien, toevallig vroeg ik van de week aan mijn verloskundige hier waarom dat in NL niet wordt gedaan. Hier gaan ze er van uit dat de zwangere het wel merkt als er minder beweging is maar je moet er toch niet aan denken dat je te laat bent.

Sorry voor het lange verhaal want jij wilt nu natuurlijk alleen maar genieten van je mooie dochter.

Veel goeds van Martiene

Van harte gefeliciteerd met Feline!!
Wat een eng verhaal trouwens, goed dat je zo alert was. Veel geluk!

Liefs, daantje

Gefeliciteerd! dat is schikken maar gelukkig gaat alles nu goed.

Liefs Cares

goed dat je zo alert ben geweest
gelukkig alles goed afgelopen
van harte gefeliciteerd en geniet lekker vd kleine man
groetjes marina

Terug
Bovenaan