Op buik gedraaid

Nou meiden, zo zie je maar dat ze alles op hun eigen tempo doen. Maar aniek heeft zich nu  afegelopen zondag zelf op haar buikie gedraaid. En nu doet ze dus niet anders meer, ze blijft draaien. Aleen kan ze nog niet terug draaien, dus moet ik telkens als ze een halve minuut op dr buik ligt naar  haar om haar weer op dr rug te  leggen. Ze kan namelijk dr hoofie nog  niet  zo  ver omhoog doen, of dr armpjes meer strekken, tis maar hoe je het bekijkt!

Hoe doen jullie dat? Ren je gelijk naar ze toe of laten jullie ze gewoon ff gillen en krijssen

Danielle, mv Davidjan en Aniek ( 6 en halve maand)

Nou, super !!!!

Ik ging niet bij elke kik erheen, wel ff kijken ( stiekum ). Maar als Yari gewoon goed lag ging ik er niet meteen heen. Hij kon echter al meteen heel goed "spelen"op zijn buik dus vond het wel goed zo op zijn buik.

Yari ligt ( eigenlijk al van kleins af aan ) heel graag op zijn buik, dus mopperde maar heel af en toe als hij te moe werd.

Groetjes Marina.

Goed hoor!   Geduld is een schone zaak. En ieder kindje ontwikkelt zich op zijn/haar eigen tempo.
Kian houdt het heel lang vol op z'n buik en schreeuwt juist de boel bij elkaar als hij op z'n rug wordt neergelegd. Hij speelt prima. Hij trekt ook af en toe z'n beentjes onder zich, dan laat ie dat weer zakken en daarna strekt ie z'n armen en komt ie heel hoog met z'n hoofd, dan zakt ie weer door z'n armen en dan gaan z'n beentjes weer . . lijkt af en toe net een wipstoel. Nu nog even doorhebben dat als ie dat tegelijk doet dat ie dan kan kruipen. Hij tijgert nog niet echt, maar als ik even niet oplet ligt ie echt op een andere plek, in een andere houding, met z'n gezicht de andere kant op. Ik mag dus wel op gaan passen, ineens is ie weg!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan