op buik

hmimes

New member
spuugt jullie baby ook als die op zijn buik ligt hier meestal. Vindt het dan zo zielig dat ik niet eens alleen durf te laten liggen . Paar keer gezicht masker aangetroffen hihi .
 
Hij spuugt op zijn buik wel meer...heeft sinds een paar dagen ontdekt dat hij om kan rollen...maar hij spuugt geen grote hoeveelheden...hij krijgt nog steeds nutriton.
 
Hier af en toe en is vaak na de fles. De nutriton gebruiken we hier ook nog. Voor de rest veel kwijlen, maar dat komt van de tandjes die doorkomen.
 
Dean en Jack eigenlijk niet maar heel eerlijk gexegd leg ik hun nooit na de fles op hun buik. Vaak een uurtje of wat later. Wel kwijlen ze veel meer op hun buikje.
Hier ook nog een gebruiker van jbpm (kruidvat huismerk)

Liefs
 
hij wil niet anders gaat zelf de hele tijd op zijn buik , meestal krijgt hij zijn fles even voor het slapen. Dus is het gedraai op buik meestal dus ook 1,5 tot 2 uur later en het spugen dus . Hele kleed is dan na 1 uur vies hihi . Wel zielig .
Had dit ervoor niet toen hij alleen op buik lag .
En krijgt nog steeds melk tegen spugen en hoopte met 6 mnd over te stappen naar standaard .
 
doet Tess dat nog niet @Rajote ? Lijkt me zo eng als ze ook in bed gaan draaien gaat dat ook eens gebeuren ?
 
Terug
Bovenaan