op co bij verloskundige geweest...

net even op co geweestt.. alles was weer goed. ijzer idd iets gezakt maar kon ook in combinatie zo zijn door dat ik nog al een doordouwer ben en blijf gaan en je suiker en bloeddruk kunnen rond deze weken ook iets zakken. krijg de volgende keer een gesprek over mijn bevalling door de vorige keer. we prettig.. gaat het met jullie verder allemaal oke?

Weet je wat ook goed helpt tegen vermoeidheid:floradix gebruiken,is niet goedkoop maar echt het helpt zo goed,ik heb het gebruikt na de geboorte van mn dochter omdat ik zo vreselijk moe bleef.en ik 10 mnd bv gaf.na een kleine maand merkte ik echt dat ik meer energie kreeg.volgens mij kun je het gewoon bij kruidvat halen,
ik ga het denk weer gebruiken als ik bevallen ben.is ook goed als je bv geef.en ik wil weer zo lang mogelijk zelf gaan voeden.en dat met nog 2 andere kindjes kan ik wel een opkikker gebruiken.
het is een drankje en er zit ijzer in(ik vond helemaal niet zo vies)iedere dag inemen,je moet natuurlijk zelf weten wat je er mee doet.....maar ik dacht er ineens aan,je kan het ook tijdens je zwangerschap al gebruiken.
liefs jootje

hoe het gaat?

postitief:
gister co gehad en de kleine groeit errug goed, vlak na kerst echo! met die ukkepuk gaat het dus super
mijn bloeddruk, ijzer, suiker en alle andere dingen zijn perfect

negatief:
nog steeds supermoe, nog steeds al 17 weken aan de emesafene tegen misselijkheid en moodswings, daarbij bekkeninstabiliteit gekregen en vorige week zware buikgriep met bijna uitdroging en alle gezichtsholtes zijn nog steeds onstoken.

de opvang is ziek en ik ben eigenlijk niet in staat om de kleine zelf op te vangen maar helaas moet wel. oma is ook ziek en vaste oppas is werken.

ik heb toevallig net controle gehad en alles wwas oke :) de kleine groeit goed !
Bloeddruk ook oke ! alleen wordt bij mij mijn ijzer niet getest... ook niet gedacht om te vragen.. nou ja. volgende keer vragen ;)

Hier gaat het ook weer goed! Maandag op controle geweest en alles is weer helemaal in orde! De bloeddruk was prima en mijn hb gaan de de volgende keer meten. Ik voel me ook goed, nu erg moe maar dat komt omdat onze dochter oorontsteking heeft en dus goed ziek is. gevolg...weinig slaap. Ach, ik heb na vandaag weer weekend en dan kunnen we weer bijtanken!! Verder mag ik dus weinig meer tillen en bukken en zolang ik me daaraan houd gaat het goed. Ik heb nu geaccepteerd dat ik gewoon wat hulp nodig heb met de zware dingen en dat geeft heel veel rust!!

Liefs ciomama

ik merk ook wel dat ik meer hulp nodig heb hoor, ik had vanmorgen even een stuk van me ramen gezeemd want mijn hond had heel fijn met baggerpoten er tegen aan gestaan > gevolg hartstikke moe en draaierig.. en 2 a 3 harde buiken. ja dan heb ik echt zoiets van nee kom op rustig aan nu..maar ja wat in het koppie zit.. pff moet me echt remmen terwijl kdat bij de anderen helemaal niet had. lijkt ook wel of k aan het hamsteren ben haah terwijl ik als het goed is de eerste 14 weken sowieso nog niet hoeft te bevallen.. wasmiddelen gekocht in grote flacons geloof wel 6 stuks.. man man , denk k later lijk wel hartstikke gek.. maarja kunnen het maar weer in huis hebben toch..

Terug
Bovenaan